Меню
Старшыня Веткаўскага раённага выканаўчага камітэта
Прыём зваротаў грамадзян і юрыдычных асоб з 8.00
Веткаўскі райвыканкам, 247131, Гомельская вобласць, г.Ветка, вул. плошча Красная, 8, 1-ы паверх,
кантактны тэлефон: (8 02330) 4-30-75, 4-28-21.
Графік работы службы «Адно акно»:
панядзелак, аўторак, серада, пятніца з 8.00 да 18.00
без абедзеннага перапынку;
чацвер з 8.00 да 20.00
абедзенны перапынак з 15:00 да 16:00;
субота з 8.00 да 12.00
без абедзеннага перапынку;
выхадны: нядзеля.
Папярэдні запіс на прыём у службу "адно акно" па тэл. (8 02330) 4-30-75, 4-28-21.
Службовая асоба, якая ажыццяўляе непасрэднае кіраўніцтва арганізацыяй дзейнасці службы «адно акно»:
Кіраўнік справамі райвыканкама, Ганчароў Юрый Уладзіміравіч
кантактны тэлефон: (802330) 4 43 14.
Адзіны тэлефонны нумар 142
З мэтай спрашчэння грамадзянам доступу да інфармацыі аб рабоце па ажыццяўленні адміністратыўных працэдур у Веткаўскім райвыканкаме функцыянуе адзіны па Рэспубліцы Беларусь даведачны нумар тэлефона "адно акно".
Жыхары горада Ветка па нумары тэлэфона 142 могуць звярнуцца за даведачнай інфармацыяй аб ажыццяўленні адміністратыўных працэдур і рэжыме працы дзяржаўных органаў горада. Патэлефанаваўшы на гэты нумар, можна даведацца час працы і прыёмныя дні кіраўніцтва райвыканкама, парадак папярэдняга запісу на прыём, рэжым працы, месцазнаходжанне і нумары тэлефонаў спецыялістаў, якія ажыццяўляюць прыём грамадзян па адміністратыўных працэдурах.
Інфармацыйны памочнік па адміністратыўных працэдурах "142.БЕЛ"
З дапамогай дадзенага дадатку можна атрымаць інфармацыю аб адміністрацыйных працэдурах, што ажыццяўляюцца тым ці іншым органам на тэрыторыі Гомельшчыны, звесткі аб графіку асабістага прыёму кіраўнікоў, вывучыць графікі працы службы "Адно акно" і прыёму кіраўнікоў, спецыялістаў райвыканкамаў і многае іншае.
Нарматыўныя прававыя акты па пытаннях ажыццяўлення адміністрацыйных працэдур
Закон Рэспублікі Беларусь ад 28 кастрычніка 2008г. № 433-З "Аб асновах адміністрацыйных працэдур"
Указ Прэзідэнта Рэспублікі Беларусь ад 24 траўня 2018г. № 202 «Аб службе адно акно»
Пастанова Савета Міністраў Рэспублікі Беларусь ад 17 кастрычніка 2018 г. № 741 «Аб некаторых мерах па рэалізацыі Указа Прэзідэнта Рэспублікі Беларусь ад 24 мая 2018 г. № 202»
Пастанова Савета Міністраў Рэспублікі Беларусь ад 17 кастрычніка 2018 г. № 740 «Аб пераліку адміністрацыйных працэдур, прыём заяў і выдача рашэнняў па якіх ажыццяўляюцца праз службу «адно акно»
Пералік раённых службаў, якія працуюць на аснове заяўнага прынцыпу "адно акно"
1 |
Служба па заяўным прынцыпе «адно акно» Веткаўскага раённага выканаўчага камітэта Адрас: 247131, г. Ветка, Плошча Красная, 8 Рэжым работы: панядзелак, аўторак, серада, пятніца з 8.00 да 18.00 без абедзеннага перапынку; чацвер з 8.00 да 20.00, абедзенны перапынак з 15.00 да 16.00; субота з 8.00 да 12.00 без абедзеннага перапынку, нядзеля – выхадны. Тэлефон: 8 (02330) 4-30-75, 4-28-21, або 142 |
2 |
Аддзел жыллёва-камунальнай гаспадаркі, архітэктуры і будаўніцтва Веткаўскага райвыканкама Адрас: 247131, г. Ветка, плошча Красная, 7 Рэжым работы: панядзелак–пятніца з 8.30 да 17.30, абедзенны перапынак з 13.00 да 14.00, субота, нядзеля – выхадны. Тэлефон: 8 (02330) 4-30-78, 4-30-53 |
3 |
Аддзел запісаў актаў грамадзянскага стану Веткаўскага райвыканкама Адрас: 247131, г. Ветка, плошча Красная, 7 Рэжым работы: аўторак, чацвер, пятніца: з 8.00 да 17.00 серада: з 11.00 до 20.00 субота: з 8.00 да 16.00 без абедзеннага перапынку нядзеля, панядзелак – выхадны. Тэлефон: 8 (02330) 4-30-36 |
4 |
Упраўленне па працы, занятасці і сацыяльнай абароне Веткаўскага райвыканкама Адрас: 247131 г. Ветка, Плошча Красная, 8 Рэжым работы: панядзелак–пятніца з 8.30 да 17.30, абедзенны перапынак з 13.00 да 14.00, субота, нядзеля – выхадны. Устаноўлены дадатковы прыём грамадзян па адміністрацыйных працэдурах у панядзелак-пятніцу з 8.00 да 8.30 і з 13.00 да 14.00, па чацвяргах з 17.30 да 20.00 Тэлефон: 8 (02330) 4-28-04, 4-28-07 |
5 |
Упраўленне сельскай гаспадаркі і харчавання райвыканкама Адрас: 247131 г. Ветка, плошча Красная, 8 Рэжым работы: панядзелак–пятніца з 8.30 да 17.30, абедзенны перапынак з 13.00 да 14.00, субота, нядзеля – выхадны. Тэлефон: 8 (02330) 4-28-15 |
6 |
Аддзел эканомікі Веткаўскага райвыканкама Адрас: 247131 г. Ветка, плошча Красная, 8 Рэжым работы: панядзелак–пятніца з 8.30 да 17.30, абедзенны перапынак з 13.00 да 14.00, субота, нядзеля – выхадны. Тэлефон: 8 (02330) 4-43-24 |
7 |
Аддзел ідэалагічнай работы і па справах моладзі Веткаўскага райвыканкама Адрас: 247131, г. Ветка, Плошча Красная, 7 Рэжым работы: панядзелак–пятніца з 8.30 да 17.30, абедзенны перапынак з 13.00 да 14.00, субота, нядзеля – выхадны. Тэлефон: 8 (02330) 4-10-56 |
8 |
Сектар культуры Веткаўскага райвыканкама Адрас: 247131, г. Ветка, Плошча Красная, 13 Рэжым работы: панядзелак–пятніца з 8.30 да 17.30, абедзенны перапынак з 13.00 да 14.00, субота, нядзеля – выхадны. Тэлефон: 8 (02330) 4-25-48 |
9 |
Аддзел па рабоце з плацельшчыкамі па Веткаўскім раёне інспекцыі МПЗ па Гомельскім раёне Адрас: 247131, г. Ветка, Плошча Красная, 7 Рэжым работы: панядзелак з 8.00 да 19.00 і чацвер з 8.00 да 20.00 без абедзеннага перапынку, аўторак, серада, пятніца – з 8-30 да 13-00, з 14-00 да 17-30, субота, нядзеля – выхадны. Тэлефон: 8 (02330) 4-24-73, 4-24-81 |
10 |
Натарыяльная кантора Веткаўскага раёна Адрас: 247131 г. Ветка, вул. Кастрычніцкая, 37 Рэжым работы: панядзелак з 9.00 да 18.00, аўторак–пятніца з 8.00 да 17.00; абедзенны перапынак з 13.00 да 14.00, субота, нядзеля – выхадны. Тэлефон: 8 (02330) 4-10-43 |
11 |
Веткаўская раённая інспекцыя прыродных рэсурсаў і аховы навакольнага асяроддзя Адрас: 247131, г. Ветка, вул. Кастрычніцкая, 47 Рэжым работы: панядзелак–пятніца з 9-00 да 18-00, абедзенны перапынак з 13.00 да 14.00, субота, нядзеля – выхадны. Тэлефон: 8 (02330) 2-32-96, 2-17-40 |
12 |
Аддзел дзяржаўнай аўтаінспекцыі Веткаўскага РАУС Адрас: 247131, г. Ветка, вул. Батракова, 40 Рэжым работы: панядзелак–пятніца з 8.00 да 17.00, абедзенны перапынак з 13.00 да 14.00, субота, нядзеля – выхадны. Тэлефон: 8 (02330) 4-34-07 |
13 |
Аддзел адукацыі Веткаўскага райвыканкама Адрас: 247131, г. Ветка, Плошча Красная, 13 Рэжым работы: панядзелак–пятніца з 08.30 да 17.30, перапынак з 13.00 да 14.00 субота, нядзеля – выхадны. Тэлефон: 8 (02330) 4-25-00, 4-26-62 |
14 |
Сектар спорту і турызму Веткаўскага райвыканкама Адрас: 247131, г. Ветка, Плошча Красная, 13 Рэжым работы: панядзелак–пятніца з 08.30 да 17.30, перапынак з 13.00 да 14.00 субота, нядзеля – выхадны. Тэлефон: 8 (02330) 4-27-6 |
15 |
Камунальнае жыллёвае ўнітарнае прадпрыемства «Веткаўскае» Адрас: 247131, Гомельская вобласць, г. Ветка, вул. Леніна, 26 ГРАФІК прыёму грамадзян асобамі, якія ажыццяўляюць адміністрацыйныя працэдуры па заявах грамадзян: |
Вядучы спецыяліст аддзела юрыдычнай і кадравай работы 4-26-34, панядзелак -пятніца з 8.00 да 17.00 абедзенны перапынак з 12.00. да 13.00; |
|
Спецыяіст па камунальных разліках з насельніцтвам 4-26-25, панядзелак-пятніца з 8.00 да 17.00 абедзенны перапынак з 12.00 да 13.00. |
|
Вядучы спецыяліст па рэгістрацыі грамадзян 4-26-39, серада з 11.00 да 20.00 абедзенны перапынак з 15.00 да 16.00, аўторак, пятніца з 8.00 да 12.00, чацвер-субота з 8.00 да 17.00, абедзенны перапынак з 12.00 да 13.00. |
|
Вядучы бухгалтар 4-26-53, чацвер з 14.00 да 20.00. панядзелак, аўторак, серада, пятніца з 8.00 да 17.00 абедзенны перапынак з 12.00 да 13.00. |
|
Тэхнік па уліку участка добраупарадкавання і азеляненне 4-26-32, панядзелак- пятніца з 8.00 да 17.00, абедзенны перапынак з 12.00 да 13.00. |
|
Начальнік участка добраупарадкавання і азеляненне 4-26-12, панядзелак- пятніца з 8.00 да 17.00 абедзенны перапынак з 12.00 да 13.00. |
|
16 |
Аддзяленне па грамадзянстве і міграцыі Веткаўскага РАУС Адрас: 247131, г. Ветка, вул. Батракова, 40 Рэжым работы: аўторак, пятніца з 8.00 да 17.00, абедзенны перапынак з 13.00 да 14.00, серада з 11.00 да 20.00, абедзенны перапынак з 15.00 да 16.00. чацвер, субота: з 8.00 да 17.00, абедзенны перапынак з 13.00 да 14.00 нядзеля, панядзелак – выхадны Прыём грамадзян: аўторак, пятніца з 8.00 да 17.00, абедзенны перапынак з 13.00 да 14.00, серада з 11.00 да 20.00, абедзенны перапынак з 15.00 да 16.00, чацвер, субота з 8.00 да 13.00, нядзеля, панядзелак – выхадны. Тэлефон: 8 (02330) 4-34-21 |
Бліжэйшыя банкаўскія ўстановы
г. Ветка, вул. Грамыка А.А., д.1
Рэжым работы:
Панядзелак 9.00-18.00
Аўторак 9.00-18.00
Серада 9.00-18.00
Чацвер 9.00-18.00
Пятніца 9.00-18.00
Субота 9.00-14.00
(без перапынку на абед)
Трэці чацвер месяца-11.00-18.00
Выхадны-нядзеля.
г. Ветка, вул. Чапаева, д.6
Рэжым работы:
Панядзелак 9.00-18.00
Аўторак 9.00-18.00
Серада 9.00-18.00
Чацвер 9.00-18.00
Пятніца 9.00-18.00
(без перапынку на абед)
Субота 10.00-15.00
(абедзенны перапынак з 12.30-13.00)
Выхадны-нядзеля.
Абскарджанне адміністрацыйнага рашэння
Вытрымка з Закона Рэспублікі Беларусь ад 28 кастрычніка 2008 г. № 433-З
«Аб асновах адміністрацыйных працэдур»
Артыкул 30. Парадак абскарджання адміністрацыйнага рашэння
1. Зацікаўленая асоба і трэцяя асоба маюць права на абскарджанне адміністрацыйнага рашэння ў адміністрацыйным (пазасудовым) парадку.
2. Адміністрацыйная скарга накіроўваецца ў вышэйстаячы дзяржаўны орган (вышэйстаячую арганізацыю) або ў дзяржаўны орган, іншую арганізацыю, да кампетэнцыі якіх у адпаведнасці з заканадаўчымі актамі і пастановамі Савета Міністраў Рэспублікі Беларусь належыць разгляд такіх скаргаў (далей — орган, які разглядае скаргу).
3. Абскарджанне адміністрацыйнага рашэння ў судовым парадку ажыццяўляецца пасля абскарджання такога рашэння ў адміністрацыйным (пазасудовым) парадку, калі іншы парадак абскарджання не прадугледжаны заканадаўчымі актамі.
У выпадку адсутнасці органа, які разглядае скаргу, адміністрацыйнае рашэнне ўпаўнаважанага органа можа быць абскарджана непасрэдна ў суд.
Абскарджанне адміністрацыйнага рашэння ў судовым парадку ажыццяўляецца ў адпаведнасці з грамадзянскім працэсуальным або гаспадарчым працэсуальным заканадаўствам.
Артыкул 31. Тэрмін падачы адміністрацыйнай скаргі
1. Адміністрацыйная скарга можа быць пададзена ў орган, які разглядае скаргу, на працягу аднаго года з дня прыняцця адміністрацыйнага рашэння, якое абскарджваецца.
2. Орган, які разглядае скаргу, мае права аднавіць тэрмін падачы адміністрацыйнай скаргі ў выпадку пропуску такога тэрміну па ўважлівай прычыне (цяжкая хвароба, працяглая камандзіроўка і інш.).
Артыкул 32. Форма і змест адміністрацыйнай скаргі
1. Адміністрацыйная скарга падаецца ў пісьмовай або электроннай форме.
2. У адміністрацыйнай скарзе, якая падаецца ў пісьмовай форме, павінны змяшчацца:
3. Адміністрацыйная скарга ў электроннай форме падаецца праз адзіны партал электронных паслуг з выкарыстаннем сродкаў ідэнтыфікацыі, пазначаных у абзацах трэцім і чацвёртым часткі першай пункта 6 артыкула 14 гэтага Закона. У адміністрацыйнай скарзе, якая падаецца ў электроннай форме, павінны змяшчацца звесткі, пазначаныя ў абзацах другім-восьмым пункта 2 гэтага артыкула.
У выпадку падачы адміністрацыйнай скаргі ў электроннай форме не патрабуецца падпісання электронным лічбавым подпісам дакументаў і (або) звестак, якія прыкладаюцца да яе, калі іншае не прадугледжана заканадаўчымі актамі і пастановамі Савета Міністраў Рэспублікі Беларусь.
Артыкул 33. Рэгістрацыя адміністрацыйных скаргаў
1. Адміністрацыйныя скаргі падлягаюць рэгістрацыі ў дзень іх падачы.
2. Адміністрацыйныя скаргі, якія паступілі ў нерабочы дзень (нерабочы час), рэгіструюцца не пазней за першы рабочы дзень, што ідзе за ім.
Артыкул 34. Пакіданне адміністрацыйнай скаргі без разгляду
1. Адміністрацыйная скарга пакідаецца без разгляду на працягу трох рабочых дзён з дня яе рэгістрацыі ў выпадку, калі:
2. Адміністрацыйная скарга на працягу трох рабочых дзён з дня яе рэгістрацыі можа быць пакінута без разгляду ў выпадку, калі:
3. У выпадку пакідання адміністрацыйнай скаргі без разгляду асобе, якая падала адміністрацыйную скаргу, вяртаюцца дакументы і (або) звесткі, прадстаўленыя разам з адміністрацыйнай скаргай, за выключэннем выпадкаў падачы адміністрацыйнай скаргі ў электроннай форме.
4. Пасля ўстаранення недахопаў, якія сталі прычынай пакідання адміністрацыйнай скаргі без разгляду, адміністрацыйная скарга можа быць зноў пададзена ў орган, які разглядае скаргу.
Артыкул 341. Адкліканне адміністрацыйнай скаргі
1. Асоба, якая падала адміністрацыйную скаргу, мае права адклікаць сваю адміністрацыйную скаргу ў любы час да заканчэння яе разгляду.
Адкліканне адміністрацыйнай скаргі, пададзенай у пісьмовай форме, ажыццяўляецца шляхам падачы заявы ў пісьмовай форме ў орган, які разглядае скаргу.
Адкліканне адміністрацыйнай скаргі, пададзенай у электроннай форме, ажыццяўляецца шляхам падачы заявы ў электроннай форме праз адзіны партал электронных паслуг або пісьмовай форме ў орган, які разглядае скаргу.
2. У выпадку адклікання адміністрацыйнай скаргі орган, які разглядае скаргу, спыняе яе разгляд па сутнасці і вяртае асобе, якая падала адміністрацыйную скаргу, дакументы і (або) звесткі, прадстаўленыя разам з адміністрацыйнай скаргай, за выключэннем выпадкаў падачы адміністрацыйнай скаргі ў электроннай форме.
Артыкул 35. Аднаасобны і калегіяльны разгляд адміністрацыйнай скаргі
Адміністрацыйная скарга разглядаецца аднаасобна работнікам органа, які разглядае скаргу, а ў выпадках, прадугледжаных заканадаўствам аб адміністрацыйных працэдурах, або па рашэнні органа, які разглядае скаргу, - калегіяльным складам такога органа.
Артыкул 36. Межы разгляду адміністрацыйнай скаргі
1. Орган, які разглядае скаргу, абавязаны разгледзець яе з улікам існуючых і дадаткова прадстаўленых дакументаў і (або) звестак.
2. Орган, які разглядае скаргу, не звязаны довадамі адміністрацыйнай скаргі, правярае законнасць і абгрунтаванасць адміністрацыйнага рашэння, якое абскарджваецца, у поўным аб'ёме.
Артыкул 37. Тэрмін разгляду адміністрацыйнай скаргі
Адміністрацыйная скарга разглядаецца ў месячны тэрмін з дня яе рэгістрацыі. Заканадаўствам аб адміністрацыйных працэдурах могуць быць прадугледжаны скарочаныя тэрміны разгляду адміністрацыйных скаргаў.
Артыкул 38. Наступствы падачы адміністрацыйнай скаргі
Падача адміністрацыйнай скаргі не прыпыняе выканання адміністрацыйнага рашэння, якое абскарджваецца.
Правы і абавязкі зацікаўленых асоб пры ажыццяўленні адміністрацыйных працэдур
Зацікаўленыя асобы маюць права:
Зацікаўленыя асобы абавязаны:
Правы і абавязкі трэціх асоб
1. Трэція асобы маюць права:
2. Трэція асобы абавязаны:
Парадак звароту за ажыццяўленнем адміністрацыйных працэдур у электроннай форме
У адпаведнасці з артыкулам 14 Закона Рэспублікі Беларусь ад 28 кастрычніка 2008 г. № 433-3 «Аб асновах адміністрацыйных працэдур»:
- без выкарыстання сродкаў ідэнтыфікацыі, пазначаных у абзацах трэцім і чацвёртым гэтай часткі;
- з выкарыстаннем унікальнага ідэнтыфікатара зацікаўленай асобы (акрамя выпадкаў, калі зацікаўленай асобай з'яўляецца юрыдычная асоба). Парадак атрымання ўнікальнага ідэнтыфікатара ўстанаўліваецца Саветам Міністраў Рэспублікі Беларусь;
- з выкарыстаннем асабістага ключа электроннага лічбавага подпісу, сертыфікат адпаведнага адкрытага ключа якога выдадзены рэспубліканскім засведчвальным цэнтрам Дзяржаўнай сістэмы кіравання адкрытымі ключамі праверкі электроннага лічбавага подпісу Рэспублікі Беларусь.
Спосаб доступу да адзінага партала электронных паслуг для падачы заявы зацікаўленай асобы ў электроннай форме вызначаецца Саветам Міністраў Рэспублікі Беларусь у пераліку адміністрацыйных працэдур, што падлягаюць ажыццяўленню ў электроннай форме праз адзіны партал электронных паслуг.
Калі заканадаўствам аб адміністрацыйных працэдурах не вызначаны звесткі, якія павінны змяшчацца ў заяве зацікаўленай асобы, што падаецца ў электроннай форме, у такой заяве павінны змяшчацца наступныя звесткі:
Заява зацікаўленай асобы, пададзеная ў электроннай форме, разглядаецца ў парадку, устаноўленым гэтым Законам для разгляду заяў, пададзеных у пісьмовай форме, з улікам асаблівасцей, прадугледжаных гэтым Законам.
Парадак атрымання ўнікальнага ідэнтыфікатара
Парадак атрымання ўнікальнага ідэнтыфікатара вызначаны Палажэннем аб парадку атрымання ўнікальнага ідэнтыфікатара, зацверджаным пастановай Савета Міністраў Рэспублікі Беларусь ад 22 жніўня 2017 г. № 637.
Унікальны ідэнтыфікатар – сродак ідэнтыфікацыі грамадзяніна пры ажыццяўленні адміністрацыйных працэдур у электроннай форме праз асабісты электронны кабінет, у адносінах да якіх заканадаўствам аб адміністрацыйных працэдурах устаноўлена такая форма іх ажыццяўлення.
Унікальны ідэнтыфікатар дазваляе ўвайсці ў персанальны электронны кабінет на адзіным партале электронных паслуг і ажыццявіць:
Для атрымання ўнікальнага ідэнтыфікатара неабходна звярнуцца ў службу «адно акно» мясцовага выканаўчага і распарадчага органа па месцы пражывання, у Нацыянальны цэнтр электронных паслуг або ў іншыя дзяржаўныя арганізацыі, упаўнаважаныя Саветам Міністраў на выдачу ўнікальнага ідэнтыфікатара з дакументам, які засведчвае асобу.
Унікальны ідэнтыфікатар уключае ў сябя лагін (імя ўліковага запісу грамадзяніна ў ААІС) і пароль.
Прымяненне ўнікальнага ідэнтыфікатара дазваляе грамадзяніну атрымаць доступ у асабісты электронны кабінет.
Асабісты электронны кабінет фарміруецца ў аўтаматычным рэжыме адначасова з атрыманнем грамадзянінам унікальнага ідэнтыфікатара.
Грамадзянін мае права самастойна змяніць пярвічны пароль, а таксама ў далейшым фарміраваць новы пароль неабмежаваную колькасць разоў.
Змяненне пярвічнага пароля і фарміраванне новага ажыццяўляюцца пры аўтарызацыі ў асабістым электронным кабінеце.
Адзнака аб атрыманні паведамлення засведчваецца подпісам грамадзяніна.
У выдачы грамадзяніну ўнікальнага ідэнтыфікатара адмаўляецца ў выпадках:
Грамадзянін мае права адмовіцца ад выкарыстання ўнікальнага ідэнтыфікатара шляхам падачы адпаведнай пісьмовай заявы ў службу выдачы і прад'яўлення дакумента, што засведчвае асобу.
Адмаўленне грамадзяніна ад выкарыстання ўнікальнага ідэнтыфікатара вядзе да спынення магчымасці ажыццяўлення праз асабісты электронны кабінет адміністрацыйных працэдур у электроннай форме з выкарыстаннем унікальнага ідэнтыфікатара ў якасці спосабу доступу да адзінага партала. Пры гэтым работнік службы выдачы ініцыюе блакіроўку доступу да асабістага электроннага кабінета з выкарыстаннем унікальнага ідэнтыфікатара.
Найменне і месца знаходжання вышэйстаячага органа
Адрас: 246050, Гомель, пр. Леніна, 2
факс: 80232 33 45 19
Рэжым працы:
панядзелак-пятніца 8.30-17.30, абедзенны перапынак 13.00-14.00
Е-mail: kanc@oblispolkom-gomel.by
Афіцыйны сайт: gomel-region.by
Мабільны дадатак 142.бел
У рамках дзеяння праграмы Электроннага ўраду ў Рэспубліцы Беларусь Гомельскім абласным выканаўчым камітэтам сумесна з кампаніяй «Партнёр» распрацаваны мабільны дадатак 142.бел.
Мабільны дадатак створаны для атрымання адказаў на пытанні, якія ўзнікаюць у насельніцтва вобласці пры ажыццяўленні і рэалізацыі законных праў і інтарэсаў, вырашэнні пэўных жыццёвых сітуацый і канкрэтных праблем.
Дадатак размешчаны ў краме дадаткаў GooglePlayMarket і даступны бясплатна ўсім уладальнікам тэлефонаў на аперацыйнай сістэме Андроід.
Практычна кожны жыхар вобласці, які мае мабільны тэлефон, можа атрымліваць цікавую для яго інфармацыю, якая пастаянна абнаўляецца, а менавіта:
Таксама можна атрымаць поўную інфармацыю з кантактнымі дадзенымі ўсіх кіраўнікоў і адказных асоб у Гомельскім аблвыканкаме, Гомельскім гарвыканкаме, адміністрацыях раёнаў горада Гомеля, раённых выканкамаў, сельскіх выканкамаў, дэпутатаў Гомельскага абласнога, Гомельскага гарадскога і раённых Саветаў дэпутатаў.
Прама з дадатка можна задаць пытанне, якое цікавіць, калі па нейкіх прычынах карыстальнік не знайшоў адказ альбо хоча праінфармаваць органы ўлады аб наяўнасці той ці іншай праблемы ў самых розных галінах жыцця. Для гэтага будуць прапанаваны розныя варыянты сувязі - галасавы званок на нумар 142, адпраўка СМС на нумар 142, адпраўка паведамлення па электроннай пошце або прама праз мабільны дадатак.