Меню
Старшыня Веткаўскага раённага выканаўчага камітэта
Прыём зваротаў грамадзян і юрыдычных асоб з 8.00
Кіруе дзейнасцю райвыканкама. Вядзе пытанні кадраў, абароны, унутраных спраў, юстыцыі, фінансавых і банкаўскіх органаў, грамадзянскай абароны. Непасрэдна падпарадкоўваюцца структурныя падраздзяленні райвыканкама: кіраванне справамі; аддзел арганізацыйна-кадравай работы; фінансавы аддзел; аддзел унутраных спраў. Пытанні сельскіх выканаўчых камітэтаў. Пытанні ўзаемадзеяння з Гомельскім абласным выканаўчым камітэтам, Веткаўскім раённым Саветам дэпутатаў, інспекцыяй Міністэрства па падатках і зборах па Веткаўскім раёне, судом Веткаўскага раёна, пракуратурай Веткаўскага раёна, Веткаўскім раённым ваенным камісарыятам, Веткаўскім раённым аддзелам па надзвычайных сітуацыях.
Узначальвае: атэстацыйную камісію пры райвыканкаме.
Фралоў Аляксандр Ігаравіч
Першы намеснік старшыні райвыканкама
Начальнік упраўлення сельскай гаспадаркі і харчавання райвыканкама
Вядзе пытанні развіцця аграпрамысловага комплексу раёна, харчовых рэсурсаў, вытворчасці і перапрацоўкі сельскагаспадарчай прадукцыі, насенняводства, рыбаводства, зямельных адносін, лясной гаспадаркі, аховы навакольнага асяроддзя.
Непасрэдна падпарадкоўваюцца:
Вядзе пытанні:
Узначальвае камісіі:
Узначальвае працоўную групу па маніторынгу невыкарыстоўваемай маёмасці, якая знаходзіцца на тэрыторыі Веткаўскага раёна.
Узначальвае савет упраўлення сельскай гаспадаркі і харчавання райвыканкама.
Узначальвае штаб па прыняцці экстранных мер па ліквідацыі афрыканскай чумы свіней і іншых небяспечных захворванняў на тэрыторыі Веткаўскага раёна.
Прыём грамадзян па асабістых пытаннях: першы і трэці аўторак месяца з 8.00 да 13.00
Папярэдні запіс на прыём па тэл.: 8 (02330) 4 28 15
Намеснік начальніка ўпраўлення
Балабкіна Надзея Леанідаўна
каб. 01-12 тэл.: 8 (02330) 4 28 16 (факс)
Намеснік начальніка ўпраўлення
Брэль Аляксандр Канстанцінавіч
каб. 01-06 тэл.: 8 (02330) 4 28 18 (факс)
Галоўны бухгалтар
Артамонава Насця Генадзьеўна
каб.01-06, тэл.: 8 (02330) 4 28 19
Галоўны дзяржаўны інспектар па Веткаўскім раёне (дзяржтэхнагляд)
Сахоўскі Аляксандр Рыгоравіч
будынак гарсавету каб.01-05
тэл.: 8 (02330) 4 28 26
Сектар па механізацыі
Загадчык сектарам па механізацыі
Крупянкоў Мікалай Дзмітрыевіч
каб. 1-12, тэл.: 8 (02330) 4 27 62 (факс)
Старшы інспектар сектара па механізацыі
Калмакоў Іван Юр'евіч
каб. 1-12, тэл.: 8 (02330) 4 27 62 (факс)
Аддзел эканамічнага і фінансавага аналізу
Начальнік аддзела
Ганчарова Валянціна Васільеўна
каб.1-6, тэл.: 8 (02330) 4 28 12
Галоўны спецыяліст аддзела
Кавалькова Святлана Аляксееўна
каб.1-6, тэл.: 8 (02330) 4 30 68
Галоўны спецыяліст аддзела (прыёмная,кадры)
Грамыка Марына Уладзіміраўна
каб.1-12, тэл.: 8 (02330) 4 28 15
Аддзел па жывёлагадоўлі
Начальнік аддзела
Барысенка Вера Аляксандраўна
каб.1-11, тэл.: 8 (02330) 4 28 17
Галоўны спецыяліст аддзела
Герашчанка Наталля Дзмітрыеўна
каб.1-11, тэл.: 8 (02330) 4 14 43
Вядзе пытанні эканомікі і эканамічнай рэформы, энергазберажэння, знешнеэканамічнай і банкаўскай дзейнасці, развіцця прамысловасці, цэнаўтварэння, транспарту і камунікацый, сувязі, паліўна-энергетычнага комплексу, спажывецкіх тавараў, страхавой дзейнасці, кантролю за выкананнем сацыяльных стандартаў (праз аддзел эканомікі райвыканкама), занятасці, працы і заработнай платы, а таксама пытанні, звязаныя з маёмасцю, канфіскаванай, арыштаванай, канфіскаванай або накіраванай у даход дзяржавы іншым спосабам.
Непасрэдна падпарадкоўваецца аддзел эканомікі.
Вядзе пытанні:
Узначальвае камісіі:
Кіруе пастаянна дзеючай групай па эканамічнаму аналізу, групай па кантролі за выплатай заработнай платы.
Вядзе пытанні архітэктуры, будаўніцтва, жыллёва-камунальнай гаспадаркі, надзвычайных сітуацый, абароны насельніцтва ад наступстваў катастрофы на Чарнобыльскай АЭС, добраўпарадкавання.
Непасрэдна падпарадкоўваецца аддзел архітэктуры, будаўніцтва і жыллёва-камунальнай гаспадаркі.
Пытанні:
Узначальвае камісіі:
Узначальвае раённы штаб па добраўпарадкаванні.
Вядзе пытанні ідэалагічнай работы, аховы здароўя, фармацыі, адукацыі, культуры, спорту і турызму, сродкаў масавай інфармацыі, маладзёжнай палітыкі, рэлігійных канфесій і нацыянальнасцяў, аздараўлення насельніцтва, сацыяльных паслуг (медыцынскія, адукацыйныя), гуманітарнай дапамогі, арганізацыйнага забеспячэння выбараў, рэферэндумаў і іншых важных грамадска-палітычных кампаній і мерапрыемстваў, якія праводзяцца ў раёне, сувязяў з грамадскімі арганізацыямі, палітычнымі партыямі.
Непасрэдна падпарадкоўваюцца структурныя падраздзяленні райвыканкама:
Разглядае пытанні:
Пытанні ўзаемадзеяння з раённымі арганізацыямі палітычных партый, раённай арганізацыяй грамадскага аб'яднання "Беларускі рэспубліканскі саюз моладзі», раённай арганізацыяй Беларускага грамадскага аб'яднання ветэранаў, раённым аддзяленнем Беларускага фонду міру, раённай арганізацыяй грамадскага аб'яднання "Беларускі саюз жанчын», раённай арганізацыяй Беларускага таварыства «Веды», рэлігійнымі арганізацыямі і аб'яднаннямі нацыянальных меншасцяў, грамадскімі арганізацыямі, фондамі, дзейнасць якіх звязана з аховай здароўя насельніцтва, спортам і турызмам.
Узначальвае камісіі:
Вядзе пытанні арганізацыі падрыхтоўкі і афармлення пасяджэнняў райвыканкама, кантролю за выкананнем заканадаўчых і распарадчых актаў Прэзідэнта Рэспублікі Беларусь, пастаноў Савета Міністраў Рэспублікі Беларусь, рашэнняў аблвыканкама і райвыканкама, распараджэнняў і даручэнняў старшыні райвыканкама, за выкананнем плана работы райвыканкама, фінансавага і матэрыяльна-тэхнічнага забеспячэння дзейнасці райвыканкама, сельвыканкамаў, раённага Савета дэпутатаў, выканання ўнутранага распарадку працы райвыканкама, працы са зваротамі грамадзян, укаранення заяўнага прынцыпу "адно акно" дзяржаўнымі органамі і іншымі дзяржаўнымі арганізацыямі на тэрыторыі раёна, прававога забеспячэння дзейнасці райвыканкама, арганізацыі ўзаемадзеяння мясцовых выканаўчых і распарадчых органаў раёна з праваахоўнымі органамі.
Аператыўныя пытанні аддзела арганізацыйна-кадравай работы райвыканкама.
Непасрэдна падпарадкоўваюцца:
Узначальвае камісіі:
Узначальвае рабочую групу па кантролі за работай са зваротамі грамадзян і юрыдычных асоб.
Дарашэвіч Наталля Аляксандраўна
Начальнік упраўлення па працы, занятасці і сацыяльнай абароне райвыканкама
Дні прыёму, час прыёму
АЎТОРАК з 8.00 да 13.00.
Здунюк Леанід Уладзіміравіч
Начальнік аддзела ідэалагічнай працы і па справах моладзі райвыканкама
Дні прыёму, час прыёму
СЕРАДА з 8.30 да 13.00
Помазава Таццяна Аляксандраўна
Начальнік аддзела адукацыі райвыканкама
Дні прыёму, час прыёму
ЧАЦВЕР з 8.00 да 13.00
Бычкоў Міхаіл Уладзіміравіч
Начальнік аддзела жыллёва-камунальнай гаспадаркі, архітэктуры і будаўніцтва райвыканкама
Дні прыёму, час прыёму
АЎТОРАК з 8.30 да 13.00
Корабаў Аляксей Юр'евіч
Начальнік аддзела землеўпарадкавання райвыканкама
Дні прыёму, час прыёму
СЕРАДА з 8.00 да 13.00
email: vetkzem@mail.gomel.by
Распарадак рабочага дня: з 8:30 да 13:00, з 14:00 да 17:30
Тэлефон: (8 02330) 4 28 46, факс 4 30 54
Выхадныя дні: субота, нядзеля.
Пасада |
Прозвішча, імя, імя па бацьку |
Службовы тэлефон |
Начальнік |
Корабаў Аляксей Юр'евіч |
4 30 54 |
Галоўны спецыяліст |
Літвінава Анастасія Мікалаеўна |
4 28 46 |
Галоўны спецыяліст |
Чыстабародаў Аляксей Вiктаравiч |
4 28 46 |
Прозвішча, імя, імя па бацьку, пасада |
Дні прыёму |
Час прыёму |
Нумар кабінета, тэлефон |
Начальнік аддзела землеўпарадкавання Корабаў Аляксей Юр'евіч |
кожная серада месяца |
з 8.30-20.00 (па папярэднім запісе) |
8 (02330) |
Спецыялісты аддзела землеўпарадкавання Чыстабародаў Аляксей Вiктаравiч Літвінава Анастасія Мікалаеўна |
штодня |
8.30-17.30 |
8 (02330) |
Кожны з службовых асоб (спецыялістаў) |
субота |
9.00-13.00 (па папярэднім запісе) |
8 (02330) |
На прыём можна запісацца па тэлефонах: 8 (02330) 4-30-54; 4-28-46
Перапынак: з 13.00 да 14.00.
Рамізонава Наталля Уладзіміраўна
Начальнік фінансавага аддзела райвыканкама
Дні прыёму, час прыёму
1-я і 3-я СЕРАДА з 8.30 да 13.00
Паштовы адрас:
Рэспубліка Беларусь, 247131, г.Ветка, пл.Чырвоная, 8.
Прыёмная: кабiнет № 3.4
тэлефон: +375 2330 4 43 31
факс: +375 2330 4 30 88
E-Mail: fo.41300@minfin.gov.by
УНП 400049304 ОКПО 02320683
р/р BY96АКВВ36049000016873100000
у ААТ «ААБ Беларусбанк» г.Мiнск
БIК АКВВВY2Х
Рэжым работы: у адпаведнасці з рэжымам работы Веткаўскага раённага выканаўчага камiтэта
панядзелак – пятніца: 8:30 – 13:00, 14:00 – 17:30
перадсвяточныя дні: 8:30 – 13:00, 14:00 – 16:30
2 студзеня 2023 г. уступілі ў сілу змяненні Закона Рэспублікі Беларусь "Аб зваротах грамадзян і юрыдычных асоб", у сувязі з чым падача электронных зваротаў у ф iнансавы аддзел Веткаўскага раённага выканаўчага камiтэта ажыццяўляецца з дапамогай дзяржаўнай адзінай (інтэграванай) рэспубліканскай інфармацыйнай сістэмы ўліку і апрацоўкі зваротаў грамадзян і юрыдычных асоб», размешчанай па адрасе https ://обращения.бел
Вышэйстаячыя органы :
1. Веткаўскi раённы выканаўчы камiтэт
2. Галоўнае фiнансавае ўпраўленне Гомельскага абласнога выканаўчага камiтэта
Паштовы адрас:
Рэспубліка Беларусь, 246050, г.Гомель, пр-т Леніна, 2.
Прыёмная тэл.: (+375 232) 33 40 03
факс: (+375 232) 33 40 43
E-Mail: gfu.gomelobl@minfin.gov.by
Рэжым работы: у адпаведнасці з рэжымам работы Гомельскага абласнога выканаўчага камiтэта
панядзелак – пятніца: 8:30 – 13:00, 14:00 – 17:30
перадсвяточныя дні: 8:30 – 13:00, 14:00 – 16:30Задачы и функцыі фінансавага аддзела Веткаўскага раеннага выканаўчага камітэта
(Выманне з рашэння Веткаўскага раённага выканаўчага камiтэта ад 21 верасня 2020 г. № 753 «Аб зацвярджэнні Палажэння аб фінансавым аддзеле Веткаўскага раеннага выканаўчага камітэта »)
«6. Основными задачами финансового отдела являются:
6.1. эффективное проведение бюджетно-финансовой и налоговой, в части местных налогов и сборов, политики на территории Ветковского района (далее – район);
6.2. составление проектов районного бюджета на очередной финансовый год и среднесрочной финансовой программы к о нсолидированного бюджета района на очередной финансовый год и плановый период и представление их на рассмотрение райисполкома, расчетных показателей по консолидированному бюджету района;
6.3. проведение в пределах своей компетенции мероприятий по своевременному и полному поступлению доходов, эффективному и целевому расходованию средств районного бюджета и нижестоящих бюджетов;
6.4. контроль за соблюдением бюджетного законодательства на стадии составления, рассмотрения, утверждения и исполнения местных бюджетов на территории района.
7. Финансовый отдел в соответствии с возложенными на него задачами осуществляет следующие функции:
7.1. участвует в пределах своей компетенции в разработке и реализации прогнозов социально-экономического развития района, формировании региональных комплексов мероприятий;
7.2. разрабатывает предложения о принципах формирования районного бюджета, взаимоотношений районного бюджета с областным бюджетом, бюджетами сельсоветов;
7.3. организует работу по составлению проекта районного бюджета, определяет порядок и сроки представления управлениями и отделами райисполкома, организациями, расположенными на территории района (далее-организации), райисполкомом,сельскими исполнительными комитетами (далее - сельисполкомы) прогнозных данных о доходах и расходах для разработки проекта районного бюджета, расчетных показателей по консолидированному бюджету района, определения нормативов отчислений от налоговых и неналоговых доходов районного бюджета в бюджеты сельсоветов и объемов межбюджетных трансфертов на очередной финансовый год, а при необходимости – для уточнения доходов и расходов бюджетов в процессе их исполнения. Готовит необходимые материалы для утверждения (изменения и (или) дополнения) районного бюджета на сессии Ветковского районного Совета депутатов;
7.4. в соответствии с законодательством разрабатывает и определяет порядок, сроки, перечень показателей и формы представления материалов, необходимых для составления проекта районного бюджета, расчетных показателей по бюджетам сельсоветов, определения объемов межбюджетных трансфертов и нормативов отчислений от налоговых и неналоговых доходов районного бюджета в бюджеты сельсоветов;
7.5. на основе расчетных показателей бюджетов сельсоветов, социально-экономического положения конкретных административно- территориальных единиц разрабатывает нормативы отчислений от налоговых и неналоговых доходов (в процентах) районного бюджета в бюджеты сельсоветов;
7.6. составляет в соответствии с Бюджетным кодексом Республики Беларусь среднесрочную финансовую программу консолидированного бюджета района на очередной финансовый год и плановый период и представляет ее после утверждения Ветковского райисполкомом в главное финансовое управление облисполкома;
7.7. на основе анализа социально-экономического положения района, отраслей экономики и административно-территориальных единиц осуществляет краткосрочное и среднесрочное прогнозирование обеспечения бюджета района финансовыми ресурсами, разрабатывает мероприятия по привлечению дополнительных доходов в бюджет района;
7.8. представляет главному финансовому управлению облисполкома в установленные сроки материалы, необходимые для формирования расчетных показателей по консолидированному бюджету района, своды районного бюджета и бюджетов сельсоветов, утвержденные местными Советами депутатов, уточненные назначения по районному бюджету и бюджетам сельсоветов;
7.9. в пределах своей компетенции организует исполнение районного бюджета, обеспечивает поступление всех предусмотренных доходов и расходование бюджетных средств в соответствии с их целевым назначением, составляет бюджетную роспись районного бюджета, в установленном порядке осуществляет операции по передаче средств в форме межбюджетных трансфертов между районным бюджетом, областным бюджетом и бюджетами сельсоветов;
7.10. изучает и анализирует применение действующего бюджетного и налогового законодательства, вносит предложения по его совершенствованию;
7.11. участвует в пределах своей компетенции в решении вопросов, связанных с оказанием в установленном законодательством порядке юридическим лицам и индивидуальным предпринимателям государственной финансовой поддержки, изменением установленного законодательством срока уплаты налогов, сборов (пошлин), пеней, полностью уплачиваемых в районный бюджет, реструктуризацией задолженности хозяйственных обществ по платежам в районный бюджет;
7.12. осуществляет в установленном порядке контроль на территории района за:
соблюдением бюджетного законодательства, а также законодательства, предусматривающего использование бюджетных средств, в том числе целевым и эффективным использованием средств, выделяемых из местных бюджетов, по всем направлениям и видам расходов;
своевременным и полным поступлением доходов в бюджет района;
деятельностью сельисполкомов на стадии составления, рассмотрения, утверждения и исполнения бюджетов сельсоветов;
использованием внебюджетных средств бюджетных организаций;
7.13. устанавливает сроки представления:
сельисполкомами отчетов об исполнении бюджетов сельсоветов;
бухгалтерской отчетности райисполкомом, управлениями и отделами райисполкома, организациями, финансируемыми из районного бюджета;
7.14. осуществляет:
проведение взаимозачета задолженности юридических лиц по предоставленным бюджетным ссудам и бюджетным займам, процентам по бюджетным займам, пене, начисленной за несвоевременный возврат бюджетных ссуд, бюджетных займов, а также задолженности по обязательствам, возникшим в случае исполнения финансовым отделом гарантий райисполкома, и процентам по ним, иным обязательствам, подлежащим уплате в бюджет, и денежных обязательств получателей бюджетных средств районного бюджета перед этим юридическим лицом (иным обязанным лицом), а также в счет возврата разницы между суммой налоговых вычетов и общей суммы налога на добавленную стоимость, исчисленной по реализации товаров (работ, услуг), имущественных прав;
ведение сводного реестра расходных обязательств консолидированного бюджета района и реестра расходных обязательств районного бюджета в порядке, установленном Министерством финансов;
учет выданных бюджетных ссуд, бюджетных займов, бюджетных кредитов, контроль за их целевым использованием и своевременным возвратом;
учет долга органов местного управления и самоуправления, а также долга, гарантированного местными исполнительными и распорядительными органами, и представляет в главное финансовое управление облисполкома необходимые сведения для ведения реестра долга органов местного управления и самоуправления;
учет в установленном порядке предоставленных гарантий райисполкома по кредитам, выдаваемым банками юридическим лицам, производит платежи в соответствии с гарантиями райисполкома в пределах средств, предусмотренных в районном бюджете на текущий финансовый год на эти цели, а также осуществляет контроль за восстановлением платежей, направленных на исполнение гарантированных обязательств;
формирование сведений по каждому юридическому лицу и индивидуальному предпринимателю, получившим государственную поддержку и иные преференции, их свод и передачу в главное финансовое управление облисполкома в установленные сроки для включения в единый государственный реестр юридических лиц и индивидуальных предпринимателей, получивших государственную поддержку и другие преференции;
учет и хранение исполнительных документов и иных документов, связанных с их исполнением по обращению взыскания на средства районного бюджета;
в установленном порядке закупки товаров (работ, услуг) за счет средств, предусмотренных в бюджетной смете финансового отдела на очередной финансовый год;
обеспечение функционирования автоматизированной системы финансовых расчетов при исполнении районного бюджета и бюджетов сельсоветов через казначейскую систему;
ведение бухгалтерского учета по исполнению районного бюджета;
ведение бухгалтерского учета по исполнению бюджетной сметы финансового отдела;
выплату денежных средств после вступления в законную силу судебного постановления о выплате денежных средств за счет средств районного бюджета в соответствии с законодательством;
своевременное рассмотрение и представление в главное финансовое управление облисполкома для дальнейшего представления в Министерство финансов документов о выделении денежных средств из республиканского бюджета после вступления в законную силу судебного постановления о выплате денежных средств за счет казны Республики Беларусь в соответствии с законодательством;
7.15. представляет в главное финансовое управление облисполкома материалы, необходимые к проекту бюджета на очередной финансовый год для расчета ассигнований из республиканского бюджета на обеспечение функционирования финансового отдела, проект бюджетной сметы;
7.16. составляет отчет об исполнении районного бюджета и бухгалтерскую отчетность по средствам республиканского бюджета, представляет райисполкому отчет об исполнении районного бюджета за отчетный финансовый год, обеспечивает составление и представление в главное финансовое управление облисполкома отчета об исполнении консолидированного бюджета района, сводной периодической и годовой отчетности по средствам республиканского бюджета, выделяемых на обеспечение функционирования финансового отдела;
7.17. взаимодействует с сельисполкомами и оказывает им методическую помощь по вопросам составления и исполнения местных бюджетов;
7.18. рассматривает в пределах своей компетенции в порядке, установленном законодательством, обращения (предложения, заявления, жалобы) граждан и юридических лиц;
7.19. выступает взыскателем по исполнительным документам о взыскании сумм в доход государства в соответствии с Законом Республики Беларусь от 24 октября 2016 г. № 439-З «Об исполнительном производстве»;
7.20. участвует в согласовании райисполкомом ведомственной классификации первичного уровня;
7.21. обеспечивает взаимодействие с Главным управлением Министерства финансов Республики Беларусь по Гомельской области в процессе исполнения консолидированного бюджета района;
7.22. участвует в разработке проектов штатных расписаний райисполкома и его структурных подразделений, сельисполкомов;
7.23. осуществляет иные функции в соответствии с законодательством.».
Пералік адміністрацыйных працэдур, якія ажыццяўляюцца фінансавым аддзелам Веткаўскага раеннага выканаўчага камітэта па заявах грамадзян
Дадатак №1 да загаду ад 16.02.2024 г. №19
ПЕРАЛІК
адміністрацыйных працэдур, заявы (дакументы) для ажыццяўлення якіх прымаюцца ў фінансавым аддзеле Веткаўскага раённага выканаўчага камітэта
(Гомельская вобласць, г.Ветка, пл. Чырвоная, 8, 3-ці паверх адміністрацыйнага будынка райвыканкама)
№ п н |
Згодна Пераліку адміністрацыйных працэдур, што ажыццяўляюцца дзяржаўнымі органамі і іншымі арганізацыямі па заявах грамадзян, зацверджаным Указам Прэзідэнта РБ ад 26.04.2010г. № 200 |
Найменне аддзела (упраўленне) райвыканкама, ўпаўнаважанага органа, які ажыццяўляе адміністрацыйную працэдуру, асобы адказнай за выкананне адміністрацыйнай працэдуры і асобы, якая яе замяняе ў выпадку адсутнасці |
|||||||||||||||||||||
№ адмін. прац. |
Найменне адміністрацыйнай працэдуры |
||||||||||||||||||||||
ТРУД i сацыяльная абарона |
|||||||||||||||||||||||
1. |
2.1. |
Выдача выпіскі (копіі) з працоўнай кніжкі Дакументы і (або) звесткі, якія прадстаўляюцца грамадзянінам для ажыццяўлення адміністрацыйнай працэдуры - няма Памер платы, якая спаганяецца пры ажыццяўленні адміністрацыйнай працэдуры - бясплатна Максімальны тэрмін ажыццяўлення адміністрацыйнай працэдуры - 5 дзён з дня звароту Тэрмін дзеяння даведкі, іншага дакумента (рашэння), якія выдаюцца (прымаюцца) пры ажыццяўленні адміністрацыйнай працэдуры - бестэрмінова |
Фінансавы аддзел Веткаўскага райвыканкама г.Ветка, пл.Чырвоная, 8 Начальнік фінансавага аддзела Рамізонава Наталля Уладзіміраўна каб. 3-4 (будынак райвыканкама) т. 4-43-31 У адсутнасць: Намеснік начальніка фінансавага аддзела Курнасенка Таццяна Пятроўна каб. 3-1 (будынак райвыканкама) т. 4-43-32 |
||||||||||||||||||||
Пералік дакументаў і (або) звестак да адміністрацыйнай працэдуры 2.1., якія самастойна запытваюцца мясцовымі выканаўчымі і распарадчыміорганамі ў дзяржаўных органаў, іншых арганізацый, да кампетэнцыі якіх адносіцца іх прадастаўленне |
|||||||||||||||||||||||
няма |
|||||||||||||||||||||||
2. |
2.2. |
Выдача даведкі аб месцы працы, службы і займаемай пасады Дакументы і (або) звесткі, якія прадстаўляюцца грамадзянінам для ажыццяўлення адміністрацыйнай працэдуры - няма Памер платы, якая спаганяецца пры ажыццяўленні адміністрацыйнай працэдуры - бясплатна Максімальны тэрмін ажыццяўлення адміністрацыйнай працэдуры - 5 дзён з дня звароту Тэрмін дзеяння даведкі, іншага дакумента (рашэння), якія выдаюцца (прымаюцца) пры ажыццяўленні адміністрацыйнай працэдуры - бестэрмінова |
Фінансавы аддзел Веткаўскага райвыканкама г.Ветка, пл.Чырвоная, 8 Начальнік фінансавага аддзела Рамізонава Наталля Уладзіміраўна каб. 3-4 (будынак райвыканкама) т. 4-43-31 У адсутнасць: Намеснік начальніка фінансавага аддзела Курнасенка Таццяна Пятроўна каб. 3-1 (будынак райвыканкама) т. 4-43-32 |
||||||||||||||||||||
Пералік дакументаў і (або) звестак да адміністрацыйнай працэдуры 2.2., якія самастойна запытваюцца мясцовымі выканаўчымі і распарадчымі органамі ў дзяржаўных органаў, іншых арганізацый, да кампетэнцыі якіх адносіцца іх прадастаўленне |
|||||||||||||||||||||||
няма |
|||||||||||||||||||||||
3. |
2.3. |
Выдача даведкі аб перыядзе работы, службы Дакументы і (або) звесткі, якія прадстаўляюцца грамадзянінам для ажыццяўлення адміністрацыйнай працэдуры- няма Памер платы, якая спаганяецца пры ажыццяўленні адміністрацыйнай працэдуры - бясплатна Максімальны тэрмін ажыццяўлення адміністрацыйнай працэдуры - 5 дзён з дня звароту Тэрмін дзеяння даведкі, іншага дакумента (рашэння), якія выдаюцца (прымаюцца) пры ажыццяўленні адміністрацыйнай працэдуры - бестэрмінова |
Фінансавы аддзел Веткаўскага райвыканкама г.Ветка, пл.Чырвоная, 8 Начальнік фінансавага аддзела РамізонаваНаталля Уладзіміраўна каб. 3-4 (будынак райвыканкама) т. 4-43-31 У адсутнасць: Намеснік начальніка фінансавага аддзела Курнасенка Таццяна Пятроўна каб. 3-1 (будынак райвыканкама) т. 4-43-32 |
||||||||||||||||||||
Пералік дакументаў і (або) звестак да адміністрацыйнай працэдуры 2.3., якія самастойна запытваюцца мясцовымі выканаўчымі і распарадчымі органамі ў дзяржаўных органаў, іншых арганізацый, да кампетэнцыі якіх адносіцца іх прадастаўленне |
|||||||||||||||||||||||
няма |
|||||||||||||||||||||||
4. |
2.4. |
Выдача даведкі аб памеры заработнай платы (грашовага забеспячэння, штомесячнага грашовага забеспячэння) Дакументы і (або) звесткі, якія прадстаўляюцца грамадзянінам для ажыццяўлення адміністрацыйнай працэдуры- няма Памер платы, якая спаганяецца пры ажыццяўленні адміністрацыйнай працэдуры - бясплатна Максімальны тэрмін ажыццяўлення адміністрацыйнай працэдуры - 5 дзён з дня звароту Тэрмін дзеяння даведкі, іншага дакумента (рашэння), якія выдаюцца (прымаюцца) пры ажыццяўленні адміністрацыйнай працэдуры - бестэрмінова |
Фінансавы аддзел Веткаўскага райвыканкама г.Ветка, пл.Чырвоная, 8 Вядучы бухгалтар групы бухгалтарскага ўліку і справаздачнасці фінансавага аддзела Баранава Кацярына Леанідаўна каб. 3-2 (будынак райвыканкама) т. 4-43-35 У адсутнасць: Начальнік фінансавага аддзела Рамізонава Наталля Уладзіміраўна каб. 3-4 (будынак райвыканкама) т. 4-43-31 |
||||||||||||||||||||
Пералік дакументаў і (або) звестак да адміністрацыйнай працэдуры 2.4., якія самастойна запытваюцца мясцовымі выканаўчымі і распарадчымі органамі ў дзяржаўных органаў, іншых арганізацый, да кампетэнцыі якіх адносіцца іх прадастаўленне |
|||||||||||||||||||||||
няма |
|||||||||||||||||||||||
5. |
2.5. |
Прызначэнне дапамогі па цяжарнасці і родах Дакументы і (або) звесткі, якія прадстаўляюцца грамадзянінам для ажыццяўлення адміністрацыйнай працэдуры -
Памер платы, якая спаганяецца пры ажыццяўленні адміністрацыйнай працэдуры - бясплатна Максімальны тэрмін ажыццяўлення адміністрацыйнай працэдуры - 10 дзён з дня звароту, а ў выпадку запыту цi прадастаўлення дакументаў і (або) звестак ад іншых дзяржаўных органаў, іншых арганізацый і (або) атрымання дадатковай інфармацыі, неабходнай для назначэння дапамогі, - 1 месяц Тэрмін дзеяння даведкі, іншага дакумента (рашэння), якія выдаюцца (прымаюцца) пры ажыццяўленні адміністрацыйнай працэдуры - на тэрмін, пазначаны ў лістку непрацаздольнасці |
Фінансавы аддзел Веткаўскага райвыканкама г.Ветка, пл.Чырвоная, 8 Намеснік начальніка фінансавага аддзела Курнасенка Таццяна Пятроўна каб. 3-1 (будынак райвыканкама) т. 4-43-32 У адсутнасць: Вядучы бухгалтар групы бухгалтарскага ўліку і справаздачнасці фінансавага аддзела Баранава Кацярына Леанідаўна каб. 3-2 (будынак райвыканкама) т. 4-43-35 |
||||||||||||||||||||
Пералік дакументаў і (або) звестак да адміністрацыйнай працэдуры 2.5., якія самастойна запытваюццамясцовымі выканаўчымі і распарадчымі органамі ў дзяржаўных органаў, іншых арганізацый, да кампетэнцыі якіх адносіцца іх прадастаўленне |
|||||||||||||||||||||||
няма |
|||||||||||||||||||||||
6. |
2.6. |
Прызначэнне дапамогі ў сувязі з нараджэннем дзіцяці Дакументы і (або) звесткі, якія прадстаўляюцца грамадзянінам для ажыццяўлення адміністрацыйнай працэдуры -
Памер платы, якая спаганяецца пры ажыццяўленні адміністрацыйнай працэдуры - бясплатна Максімальны тэрмін ажыццяўлення адміністрацыйнай працэдуры - 10 дзён з дня падачы заявы, а ў выпадку запыту дакументаў і (або) звестак ад іншых дзяржаўных органаў, іншых арганізацый - 1 месяц Тэрмін дзеяння даведкі, іншага дакумента (рашэння), якія выдаюцца (прымаюцца) пры ажыццяўленні адміністрацыйнай працэдуры - адначасова |
Фінансавы аддзел Веткаўскага райвыканкама г.Ветка, пл.Чырвоная, 8 Намеснік начальніка фінансавага аддзела Курнасенка Таццяна Пятроўна каб. 3-1 (будынак райвыканкама) т. 4-43-32 У адсутнасць: Вядучы бухгалтар групы бухгалтарскага ўліку і справаздачнасці фінансавага аддзела Баранава Кацярына Леанідаўна каб. 3-2 (будынак райвыканкама) т. 4-43-35 |
||||||||||||||||||||
Пералік дакументаў і (або) звестак да адміністрацыйнай працэдуры 2.6., якія самастойна запытваюцца мясцовымі выканаўчымі і распарадчымі органамі ў дзяржаўных органаў, іншых арганізацый, да кампетэнцыі якіх адносіцца іх прадастаўленне |
|||||||||||||||||||||||
-даведка аб месцы жыхарства і складзе сям'і або копія асабовага рахунку -звесткі аб сярэдняй колькасці работнікаў камерцыйнай мікраарганізацыі |
|||||||||||||||||||||||
7. |
2.8. |
Прызначэнне дапамогі жанчынам, якія сталі на ўлік у арганізацыях аховы здароўя да 12-тыднёвага тэрміну цяжарнасці Дакументы і (або) звесткі, якія прадстаўляюцца грамадзянінам для ажыццяўлення адміністрацыйнай працэдуры -
Памер платы, якая спаганяецца пры ажыццяўленні адміністрацыйнай працэдуры - бясплатна Максімальны тэрмін ажыццяўлення адміністрацыйнай працэдуры - 10 дзён з дня падачы заявы, а ў выпадку запыту дакументаў і (або) звестак ад іншых дзяржаўных органаў, іншых арганізацый - 1 месяц Тэрмін дзеяння даведкі, іншага дакумента (рашэння), якія выдаюцца (прымаюцца) пры ажыццяўленні адміністрацыйнай працэдуры - адначасова |
Фінансавы аддзел Веткаўскага райвыканкама г.Ветка, пл.Чырвоная, 8 Намеснік начальніка фінансавага аддзела Курнасенка Таццяна Пятроўна каб. 3-1 (будынак райвыканкама) т. 4-43-32 У адсутнасць: Вядучы бухгалтар групы бухгалтарскага ўліку і справаздачнасці фінансавага аддзела Баранава Кацярына Леанідаўна каб. 3-2 (будынак райвыканкама) т. 4-43-35 |
||||||||||||||||||||
Пералік дакументаў і (або) звестак да адміністрацыйнай працэдуры 2.8., якія самастойна запытваюцца мясцовымі выканаўчымі і распарадчымі органамі ў дзяржаўных органаў, іншых арганізацый, да кампетэнцыі якіх адносіцца іх прадастаўленне |
|||||||||||||||||||||||
-даведка аб месцы жыхарства і складзе сям'і або копія асабовага рахунку -звесткі аб сярэдняй колькасці работнікаў камерцыйнай мікраарганізацыі |
|||||||||||||||||||||||
8. |
2.9. |
Прызначэнне дапамогі па догляду дзіцяці ва ўзросце да 3 гадоў Дакументы і (або) звесткі, якія прадстаўляюцца грамадзянінам для ажыццяўлення адміністрацыйнай працэдуры -
Памер платы, якая спаганяецца пры ажыццяўленні адміністрацыйнай працэдуры - бясплатна Максімальны тэрмін ажыццяўлення адміністрацыйнай працэдуры - 10 дзён з дня падачы заявы, а ў выпадку запыту дакументаў і (або) звестак ад іншых дзяржаўных органаў, іншых арганізацый - 1 месяц Тэрмін дзеяння даведкі, іншага дакумента (рашэння), якія выдаюцца (прымаюцца) пры ажыццяўленні адміністрацыйнай працэдуры - па дзень дасягнення дзіцем узросту 3 гадоў |
Фінансавы аддзел Веткаўскага райвыканкама г.Ветка, пл.Чырвоная, 8 Намеснік начальніка фінансавага аддзела Курнасенка Таццяна Пятроўна каб. 3-1 (будынак райвыканкама) т. 4-43-32 У адсутнасць: Вядучы бухгалтар групы бухгалтарскага ўліку і справаздачнасці фінансавага аддзела Баранава Кацярына Леанідаўна каб. 3-2 (будынак райвыканкама) т. 4-43-35 |
||||||||||||||||||||
Пералік дакументаў і (або) звестак да адміністрацыйнай працэдуры 2.9., якія самастойна запытваюцца мясцовымі выканаўчымі і распарадчымі органамі ў дзяржаўных органаў, іншых арганізацый, да кампетэнцыі якіх адносіцца іх прадастаўленне |
|||||||||||||||||||||||
-даведка аб месцы жыхарства і складзе сям'і або копія асабовага рахунку -звесткі аб сярэдняй колькасці работнікаў камерцыйнай мікраарганізацыі |
|||||||||||||||||||||||
9. |
2.9-1. |
Прызначэнне дапамогі сем'ям на дзяцей ва ўзросце ад 3 да 18 гадоў у перыяд выхавання дзіцяці ва ўзросце да 3 гадоў Дакументы і (або) звесткі, якія прадстаўляюцца грамадзянінам для ажыццяўлення адміністрацыйнай працэдуры -
Памер платы, якая спаганяецца пры ажыццяўленні адміністрацыйнай працэдуры - бясплатна Максімальны тэрмін ажыццяўлення адміністрацыйнай працэдуры - 10 дзён з дня падачы заявы, а ў выпадку запыту дакументаў і (або) звестак ад іншых дзяржаўных органаў, іншых арганізацый - 1 месяц Тэрмін дзеяння даведкі, іншага дакумента (рашэння), якія выдаюцца (прымаюцца) пры ажыццяўленні адміністрацыйнай працэдуры - на тэрмін да даты наступлення абставінаў, якія цягнуць за сабой спыненне выплаты дапамогі |
Фінансавы аддзел Веткаўскага райвыканкама г.Ветка, пл.Чырвоная, 8 Намеснік начальніка фінансавага аддзела Курнасенка Таццяна Пятроўна каб. 3-1 (будынак райвыканкама) т. 4-43-32 У адсутнасць: Вядучы бухгалтар групы бухгалтарскага ўліку і справаздачнасці фінансавага аддзела Баранава Кацярына Леанідаўна каб. 3-2 (будынак райвыканкама) т. 4-43-35 |
||||||||||||||||||||
Пералік дакументаў і (або) звестак да адміністрацыйнай працэдуры 2.9-1., якія самастойна запытваюцца мясцовымі выканаўчымі і распарадчымі органамі ў дзяржаўных органаў, іншых арганізацый, да кампетэнцыі якіх адносіцца іх прадастаўленне |
|||||||||||||||||||||||
-даведка аб месцы жыхарства і складзе сям'і або копія асабовага рахунку -звесткі аб сярэдняй колькасці работнікаў камерцыйнай мікраарганізацыі |
|||||||||||||||||||||||
10. |
2.12. |
Прызначэнне дапамогі на дзяцей старэйшых за 3 гады з асобных катэгорый сем'яў Дакументы і (або) звесткі, якія прадстаўляюцца грамадзянінам для ажыццяўлення адміністрацыйнай працэдуры -
Памер платы, якая спаганяецца пры ажыццяўленні адміністрацыйнай працэдуры - бясплатна Максімальны тэрмін ажыццяўлення адміністрацыйнай працэдуры - 10 дзён з дня падачы заявы, а ў выпадку запыту дакументаў і (або) звестак ад іншых дзяржаўных органаў, іншых арганізацый - 1 месяц Тэрмін дзеяння даведкі, іншага дакумента (рашэння), якія выдаюцца (прымаюцца) пры ажыццяўленні адміністрацыйнай працэдуры - па 30 чэрвеня або па 31 снежня каляндарнага года, у якім прызначана дапамога, альбо па дзень дасягнення дзіцем 16-, 18-гадовага ўзросту |
Фінансавы аддзел Веткаўскага райвыканкама г.Ветка, пл.Чырвоная, 8 Намеснік начальніка фінансавага аддзела Курнасенка Таццяна Пятроўна каб. 3-1 (будынак райвыканкама) т. 4-43-32 У адсутнасць: Вядучы бухгалтар групы бухгалтарскага ўліку і справаздачнасці фінансавага аддзела Баранава Кацярына Леанідаўна каб. 3-2 (будынак райвыканкама) т. 4-43-35 |
||||||||||||||||||||
Пералік дакументаў і (або) звестак да адміністрацыйнай працэдуры 2.12., якія самастойна запытваюцца мясцовымі выканаўчымі і распарадчымі органамі ў дзяржаўных органаў, іншых арганізацый, да кампетэнцыі якіх адносіцца іх прадастаўленне |
|||||||||||||||||||||||
-даведка аб месцы жыхарства і складзе сям'і або копія асабовага рахунку -звесткі аб сярэдняй колькасці работнікаў камерцыйнай мікраарганізацыі |
|||||||||||||||||||||||
11. |
2.13. |
Прызначэнне дапамогі па часовай непрацаздольнасці па доглядзе хворага дзіцяці ва ўзросце да 14 гадоў (дзіцяці-інваліда ва ўзросце да 18 гадоў) Дакументы і (або) звесткі, якія прадстаўляюцца грамадзянінам для ажыццяўлення адміністрацыйнай працэдуры - 1. лісток непрацаздольнасці Памер платы, якая спаганяецца пры ажыццяўленні адміністрацыйнай працэдуры - бясплатна Максімальны тэрмін ажыццяўлення адміністрацыйнай працэдуры - 10 дзён з дня звароту, а ў выпадку запыту дакументаў і (або) звестак ад іншых дзяржаўных органаў, іншых арганізацый і (або) атрымання дадатковай інфармацыі, неабходнай для назначэння дапамогі, - 1 месяц Тэрмін дзеяння даведкі, іншага дакумента (рашэння), якія выдаюцца (прымаюцца) пры ажыццяўленні адміністрацыйнай працэдуры - на тэрмін, пазначаны ў лістку непрацаздольнасці |
Фінансавы аддзел Веткаўскага райвыканкама г.Ветка, пл.Чырвоная, 8 Намеснік начальніка фінансавага аддзела Курнасенка Таццяна Пятроўна каб. 3-1 (будынак райвыканкама) т. 4-43-32 У адсутнасць: Вядучы бухгалтар групы бухгалтарскага ўліку і справаздачнасці фінансавага аддзела Баранава Кацярына Леанідаўна каб. 3-2 (будынак райвыканкама) т. 4-43-35 |
||||||||||||||||||||
Пералік дакументаў і (або) звестак да адміністрацыйнай працэдуры 2.13., якія самастойна запытваюцца мясцовымі выканаўчымі і распарадчымі органамі ў дзяржаўных органаў, іншых арганізацый, да кампетэнцыі якіх адносіцца іх прадастаўленне |
|||||||||||||||||||||||
няма |
|||||||||||||||||||||||
12. |
2.14. |
Прызначэнне дапамогі па часовай непрацаздольнасці па догляду дзіцяці ва ўзросце да 3 гадоў і дзіцяці-інваліда ва ўзросце да 18 гадоў у выпадку хваробы маці або іншай асобы, якая фактычна ажыццяўляе догляд дзіцяці Дакументы і (або) звесткі, якія прадстаўляюцца грамадзянінам для ажыццяўлення адміністрацыйнай працэдуры - 1. лісток непрацаздольнасці Памер платы, якая спаганяецца пры ажыццяўленні адміністрацыйнай працэдуры - бясплатна Максімальны тэрмін ажыццяўлення адміністрацыйнай працэдуры - 10 дзён з дня звароту, а ў выпадку запыту дакументаў і (або) звестак ад іншых дзяржаўных органаў, іншых арганізацый і (або) атрымання дадатковай інфармацыі, неабходнай для назначэння дапамогі, - 1 месяц Тэрмін дзеяння даведкі, іншага дакумента (рашэння), якія выдаюцца (прымаюцца) пры ажыццяўленні адміністрацыйнай працэдуры - на тэрмін, пазначаны ў лістку непрацаздольнасці |
Фінансавы аддзел Веткаўскага райвыканкама г.Ветка, пл.Чырвоная, 8 Намеснік начальніка фінансавага аддзела Курнасенка Таццяна Пятроўна каб. 3-1 (будынак райвыканкама) т. 4-43-32 У адсутнасць: Вядучы бухгалтар групы бухгалтарскага ўліку і справаздачнасці фінансавага аддзела Баранава Кацярына Леанідаўна каб. 3-2 (будынак райвыканкама) т. 4-43-35 |
||||||||||||||||||||
Пералік дакументаў і (або) звестак да адміністрацыйнай працэдуры 2.14., якія самастойна запытваюцца мясцовымі выканаўчымі і распарадчымі органамі ў дзяржаўных органаў, іншых арганізацый, да кампетэнцыі якіх адносіцца іх прадастаўленне |
|||||||||||||||||||||||
няма |
|||||||||||||||||||||||
13. |
2.16. |
Прызначэнне дапамогі па часовай непрацаздольнасці па догляду дзіцяці-інваліда ва ўзросце да 18 гадоў у выпадку яго санаторна-курортнага лячэння, медыцынскай рэабілітацыі Дакументы і (або) звесткі, якія прадстаўляюцца грамадзянінам для ажыццяўлення адміністрацыйнай працэдуры - 1. лісток непрацаздольнасці Памер платы, якая спаганяецца пры ажыццяўленні адміністрацыйнай працэдуры - бясплатна Максімальны тэрмін ажыццяўлення адміністрацыйнай працэдуры - 10 дзён з дня звароту, а ў выпадку запыту дакументаў і (або) звестак ад іншых дзяржаўных органаў, іншых арганізацый і (або) атрымання дадатковай інфармацыі, неабходнай для назначэння дапамогі, - 1 месяц Тэрмін дзеяння даведкі, іншага дакумента (рашэння), якія выдаюцца (прымаюцца) пры ажыццяўленні адміністрацыйнай працэдуры - на тэрмін, пазначаны ў лістку непрацаздольнасці |
Фінансавы аддзел Веткаўскага райвыканкама г.Ветка, пл.Чырвоная, 8 Намеснік начальніка фінансавага аддзела Курнасенка Таццяна Пятроўна каб. 3-1 (будынак райвыканкама) т. 4-43-32 У адсутнасць: Вядучы бухгалтар групы бухгалтарскага ўліку і справаздачнасці фінансавага аддзела Баранава Кацярына Леанідаўна каб. 3-2 (будынак райвыканкама) т. 4-43-35 |
||||||||||||||||||||
Пералік дакументаў і (або) звестак да адміністрацыйнай працэдуры 2.16., якія самастойна запытваюцца мясцовымі выканаўчымі і распарадчымі органамі ў дзяржаўных органаў, іншых арганізацый, да кампетэнцыі якіх адносіцца іх прадастаўленне |
|||||||||||||||||||||||
няма |
|||||||||||||||||||||||
14. |
2.18. |
Выдача даведкі аб памеры дапамогі на дзяцей і перыядзе яе выплаты Дакументы і (або) звесткі, якія прадстаўляюцца грамадзянінам для ажыццяўлення адміністрацыйнай працэдуры - 1.пашпарт ці іншыдакумент , які сведчыць асобу Памер платы, якая спаганяецца пры ажыццяўленні адміністрацыйнай працэдуры - бясплатна Максімальны тэрмін ажыццяўлення адміністрацыйнай працэдуры - 5 дзён з дня звароту Тэрмін дзеяння даведкі, іншага дакумента (рашэння), якія выдаюцца (прымаюцца) пры ажыццяўленні адміністрацыйнай працэдуры - бестэрмінова |
Фінансавы аддзел Веткаўскага райвыканкама г.Ветка, пл.Чырвоная, 8 Вядучы бухгалтар групы бухгалтарскага ўліку і справаздачнасці фінансавага аддзела Баранава Кацярына Леанідаўна каб. 3-2 (будынак райвыканкама) т. 4-43-35 У адсутнасць: Начальнік фінансавага аддзела Рамізонава Наталля Уладзіміраўна каб. 3-4 (будынак райвыканкама) т. 4-43-31 |
||||||||||||||||||||
Пералік дакументаў і (або) звестак да адміністрацыйнай працэдуры 2.18., якія самастойна запытваюцца мясцовымі выканаўчымі і распарадчымі органамі ў дзяржаўных органаў, іншых арганізацый, да кампетэнцыі якіх адносіцца іх прадастаўленне |
|||||||||||||||||||||||
няма |
|||||||||||||||||||||||
15. |
2.18-1. |
Выдача даведкі аб неатрыманні дапамогі на дзяцей Дакументы і (або) звесткі, якія прадстаўляюцца грамадзянінам для ажыццяўлення адміністрацыйнай працэдуры - 1.пашпарт ці іншыдакумент , які сведчыць асобу Памер платы, якая спаганяецца пры ажыццяўленні адміністрацыйнай працэдуры - бясплатна Максімальны тэрмін ажыццяўлення адміністрацыйнай працэдуры - 5 дзён з дня звароту Тэрмін дзеяння даведкі, іншага дакумента (рашэння), якія выдаюцца (прымаюцца) пры ажыццяўленні адміністрацыйнай працэдуры - бестэрмінова |
Фінансавы аддзел Веткаўскага райвыканкама г.Ветка, пл.Чырвоная, 8 Намеснік начальніка фінансавага аддзела Курнасенка Таццяна Пятроўна каб. 3-1 (будынак райвыканкама) т. 4-43-32 У адсутнасць: Вядучы бухгалтар групы бухгалтарскага ўліку і справаздачнасці фінансавага аддзела Баранава Кацярына Леанідаўна каб. 3-2 (будынак райвыканкама) т. 4-43-35 |
||||||||||||||||||||
Пералік дакументаў і (або) звестак да адміністрацыйнай працэдуры 2.18-1., якія самастойна запытваюцца мясцовымі выканаўчымі і распарадчымі органамі ў дзяржаўных органаў, іншых арганізацый, да кампетэнцыі якіх адносіцца іх прадастаўленне |
|||||||||||||||||||||||
няма |
|||||||||||||||||||||||
16. |
2.19. |
Выдача даведкі аб выхадзе на працу, службу да заканчэння адпачынку па догляду дзіцяці ва ўзросце да 3 гадоў і спыненні выплаты дапамогі Дакументы і (або) звесткі, якія прадстаўляюцца грамадзянінам для ажыццяўлення адміністрацыйнай працэдуры - няма Памер платы, якая спаганяецца пры ажыццяўленні адміністрацыйнай працэдуры - бясплатна Максімальны тэрмін ажыццяўлення адміністрацыйнай працэдуры - 5 дзён з дня звароту Тэрмін дзеяння даведкі, іншага дакумента (рашэння), якія выдаюцца (прымаюцца) пры ажыццяўленні адміністрацыйнай працэдуры - бестэрмінова |
Фінансавы аддзел Веткаўскага райвыканкама г.Ветка, пл.Чырвоная, 8 Начальнік фінансавага аддзела РамізонаваНаталля Уладзіміраўна каб. 3-4 (будынак райвыканкама) т. 4-43-31 У адсутнасць: Намеснік начальніка фінансавага аддзела Курнасенка Таццяна Пятроўна каб. 3-1 (будынак райвыканкама) т. 4-43-32 |
||||||||||||||||||||
Пералік дакументаў і (або) звестак да адміністрацыйнай працэдуры 2.19., якія самастойна запытваюцца мясцовымі выканаўчымі і распарадчымі органамі ў дзяржаўных органаў, іншых арганізацый, да кампетэнцыі якіх адносіцца іх прадастаўленне |
|||||||||||||||||||||||
няма |
|||||||||||||||||||||||
17. |
2.20. |
Выдача даведкі аб утрыманні аліментаў і іх памеры Дакументы і (або) звесткі, якія прадстаўляюцца грамадзянінам для ажыццяўлення адміністрацыйнай працэдуры - 1.пашпарт ці іншыдакумент , які сведчыць асобу Памер платы, якая спаганяецца пры ажыццяўленні адміністрацыйнай працэдуры - бясплатна Максімальны тэрмін ажыццяўлення адміністрацыйнай працэдуры - 5 дзён з дня звароту Тэрмін дзеяння даведкі, іншага дакумента (рашэння), якія выдаюцца (прымаюцца) пры ажыццяўленні адміністрацыйнай працэдуры - бестэрмінова |
Фінансавы аддзел Веткаўскага райвыканкама г.Ветка, пл.Чырвоная, 8 Вядучы бухгалтар групы бухгалтарскага ўліку і справаздачнасці фінансавага аддзела Баранава Кацярына Леанідаўна каб. 3-2 (будынак райвыканкама) т. 4-43-35 У адсутнасць: Начальнік фінансавага аддзела Рамізонава Наталля Уладзіміраўна каб. 3-4 (будынак райвыканкама) т. 4-43-31 |
||||||||||||||||||||
Пералік дакументаў і (або) звестак да адміністрацыйнай працэдуры 2.20., якія самастойна запытваюцца мясцовымі выканаўчымі і распарадчымі органамі ў дзяржаўных органаў, іншых арганізацый, да кампетэнцыі якіх адносіцца іх прадастаўленне |
|||||||||||||||||||||||
18. |
2.24. |
Выдача даведкі аб незабяспечанасці дзіцяці ў бягучым годзе пуцеўкай за коштсродкаў дзяржаўнага сацыяльнага страхавання ў лагер з кругласутачным знаходжаннем Дакументы і (або) звесткі, якія прадстаўляюцца грамадзянінам для ажыццяўлення адміністрацыйнай працэдуры - няма Памер платы, якая спаганяецца пры ажыццяўленні адміністрацыйнай працэдуры - бясплатна Максімальны тэрмін ажыццяўлення адміністрацыйнай працэдуры - 5 дзён з дня звароту Тэрмін дзеяння даведкі, іншага дакумента (рашэння), якія выдаюцца (прымаюцца) пры ажыццяўленні адміністрацыйнай працэдуры - бестэрмінова |
Фінансавы аддзел Веткаўскага райвыканкама г.Ветка, пл.Чырвоная, 8 Вядучы бухгалтар групы бухгалтарскага ўліку і справаздачнасці фінансавага аддзела Баранава Кацярына Леанідаўна каб. 3-2 (будынак райвыканкама) т. 4-43-35 У адсутнасць: Начальнік фінансавага аддзела Рамізонава Наталля Уладзіміраўна каб. 3-4 (будынак райвыканкама) т. 4-43-31 |
||||||||||||||||||||
Пералік дакументаў і (або) звестак да адміністрацыйнай працэдуры 2.24., якія самастойна запытваюцца мясцовымі выканаўчымі і распарадчымі органамі ў дзяржаўных органаў, іншых арганізацый, да кампетэнцыі якіх адносіцца іх прадастаўленне |
|||||||||||||||||||||||
няма |
|||||||||||||||||||||||
19. |
2.25. |
Выдача даведкі аб знаходжанні ў адпачынку па догляду дзіцяці да дасягнення ім узросту 3 гадоў Дакументы і (або) звесткі, якія прадстаўляюцца грамадзянінам для ажыццяўлення адміністрацыйнай працэдуры - няма Памер платы, якая спаганяецца пры ажыццяўленні адміністрацыйнай працэдуры - бясплатна Максімальны тэрмін ажыццяўлення адміністрацыйнай працэдуры - 5 дзён з дня звароту Тэрмін дзеяння даведкі, іншага дакумента (рашэння), якія выдаюцца (прымаюцца) пры ажыццяўленні адміністрацыйнай працэдуры - бестэрмінова |
Фінансавы аддзел Веткаўскага райвыканкама г.Ветка, пл.Чырвоная, 8 Начальнік фінансавага аддзела РамізонаваНаталля Уладзіміраўна каб. 3-4 (будынак райвыканкама) т. 4-43-31 У адсутнасць: Намеснік начальніка фінансавага аддзела Курнасенка Таццяна Пятроўна каб. 3-1 (будынак райвыканкама) т. 4-43-32 |
||||||||||||||||||||
Пералік дакументаў і (або) звестак да адміністрацыйнай працэдуры 2.25., якія самастойна запытваюцца мясцовымі выканаўчымі і распарадчымі органамі ў дзяржаўных органаў, іншых арганізацый, да кампетэнцыі якіх адносіцца іх прадастаўленне |
|||||||||||||||||||||||
няма |
|||||||||||||||||||||||
20. |
2.29. |
Выдача даведкі аб перыядзе, за які выплачана дапамога па цяжарнасці і родах Дакументы і (або) звесткі, якія прадстаўляюцца грамадзянінам для ажыццяўлення адміністрацыйнай працэдуры - 1.пашпарт ці іншыдакумент , які сведчыць асобу Памер платы, якая спаганяецца пры ажыццяўленні адміністрацыйнай працэдуры - бясплатна Максімальны тэрмін ажыццяўлення адміністрацыйнай працэдуры - 3 дні з дня звароту Тэрмін дзеяння даведкі, іншага дакумента (рашэння), якія выдаюцца (прымаюцца) пры ажыццяўленні адміністрацыйнай працэдуры - бестэрмінова |
Фінансавы аддзел Веткаўскага райвыканкама г.Ветка, пл.Чырвоная, 8 Вядучы бухгалтар групы бухгалтарскага ўліку і справаздачнасці фінансавага аддзела Баранава Кацярына Леанідаўна каб. 3-2 (будынак райвыканкама) т. 4-43-35 У адсутнасць: Начальнік фінансавага аддзела Рамізонава Наталля Уладзіміраўна каб. 3-4 (будынак райвыканкама) т. 4-43-31 |
||||||||||||||||||||
Пералік дакументаў і (або) звестак да адміністрацыйнай працэдуры 2.29., якія самастойна запытваюцца мясцовымі выканаўчымі і распарадчымі органамі ў дзяржаўных органаў, іншых арганізацый, да кампетэнцыі якіх адносіцца іх прадастаўленне |
|||||||||||||||||||||||
няма |
|||||||||||||||||||||||
21. |
2.35. |
Выплата дапамогі на пахаванне Дакументы і (або) звесткі, якія прадстаўляюцца грамадзянінам для ажыццяўлення адміністрацыйнай працэдуры -
Памер платы, якая спаганяецца пры ажыццяўленні адміністрацыйнай працэдуры - бясплатна Максімальны тэрмін ажыццяўлення адміністрацыйнай працэдуры - 1 працоўны дзень з дня падачы заявы, а ў выпадку запыту дакументаў і (або) звестак ад іншых дзяржаўных органаў, іншых арганізацый - 1 месяц Тэрмін дзеяння даведкі, іншага дакумента (рашэння), якія выдаюцца (прымаюцца) пры ажыццяўленні адміністрацыйнай працэдуры -адначасова |
Фінансавы аддзел Веткаўскага райвыканкама г.Ветка, пл.Чырвоная, 8 Вядучы бухгалтар групы бухгалтарскага ўліку і справаздачнасці фінансавага аддзела Баранава Кацярына Леанідаўна каб. 3-2 (будынак райвыканкама) т. 4-43-35 У адсутнасць: Начальнік фінансавага аддзела Рамізонава Наталля Уладзіміраўна каб. 3-4 (будынак райвыканкама) т. 4-43-31 |
||||||||||||||||||||
Пералік дакументаў і (або) звестак да адміністрацыйнай працэдуры 2.35., якія самастойна запытваюцца мясцовымі выканаўчымі і распарадчымі органамі ў дзяржаўных органаў, іншых арганізацый, да кампетэнцыі якіх адносіцца іх прадастаўленне |
|||||||||||||||||||||||
-даведка аб месцы жыхарства і складзе сям'і або копія асабовага рахунку на дату смерці (пры неабходнасці) -даведка аб выплаце абавязковых страхавых узносаў у бюджэт дзяржаўнага пазабюджэтнага фонду сацыяльнай абароны насельніцтва Рэспублікі Беларусь і аб даходах, з якіх яны палічаны, асобам, якія выплачваюць абавязковыя страхавыя ўзносы самастойна (пры неабходнасці) -звесткі аб адсутнасці рэгістрацыі ў якасці індывідуальнага прадпрымальніка, кіраўніка сялянскай (фермерскай) гаспадаркi (пры неабходнасці) -даведка пра перыяды выплаты абавязковых страхавых узносаў для прызначэння дапамогі на пахаванне -даведка аб рэгістрацыі грамадзяніна ў якасці беспрацоўнага(пры неабходнасці). |
|||||||||||||||||||||||
22. |
2.35-1. |
Выплата аднаразавай дапамогі ў выпадку смерці дзяржаўнага грамадзянскага служачага Дакументы і (або) звесткі, якія прадстаўляюцца грамадзянінам для ажыццяўлення адміністрацыйнай працэдуры - 1.заява 2.пашпарт ці іншыдакумент , які сведчыць асобу 3.дакументы, пацвярджаючыя заключэнне шлюбу, роднасныя адносіны, пасведчанне аб смерці 4.копія працоўнай кніжкі ці іншыя дакументы, пацвярджаючыя апошняе месца дзяржаўнай грамадзянскай службы памерлага Памер платы, якая спаганяецца пры ажыццяўленні адміністрацыйнай працэдуры - бясплатна Максімальны тэрмін ажыццяўлення адміністрацыйнай працэдуры - 5 дзён з дня звароту Тэрмін дзеяння даведкі, іншага дакумента (рашэння), якія выдаюцца (прымаюцца) пры ажыццяўленні адміністрацыйнай працэдуры - бестэрмінова |
Фінансавы аддзел Веткаўскага райвыканкама г.Ветка, пл.Чырвоная, 8 Вядучы бухгалтар групы бухгалтарскага ўліку і справаздачнасці фінансавага аддзела Баранава Кацярына Леанідаўна каб. 3-2 (будынак райвыканкама) т. 4-43-35 У адсутнасць: Начальнік фінансавага аддзела Рамізонава Наталля Уладзіміраўна каб. 3-4 (будынак райвыканкама) т. 4-43-31 |
||||||||||||||||||||
Пералік дакументаў і (або) звестак да адміністрацыйнай працэдуры 2.35-1., якія самастойна запытваюцца мясцовымі выканаўчымі і распарадчымі органамі ў дзяржаўных органаў, іншых арганізацый, да кампетэнцыі якіх адносіцца іх прадастаўленне |
|||||||||||||||||||||||
няма |
|||||||||||||||||||||||
23 |
2.44 |
Выдача даведкі аб не выдзяленні пуцеўкі на дзяцей на санаторна-курортнае лячэнне і аздараўленне ў бягучым годзе Дакументы і (або) звесткі, якія прадстаўляюцца грамадзянінам для ажыццяўлення адміністрацыйнай працэдуры – 1.пашпарт ці іншы дакумент , які сведчыць асобу Памер платы, якая спаганяецца пры ажыццяўленні адміністрацыйнай працэдуры -бясплатна Максімальны тэрмін ажыццяўлення адміністрацыйнай працэдуры - 5 дзён з дня звароту Тэрмін дзеяння даведкі, іншага дакумента (рашэння), якія выдаюцца (прымаюцца) пры ажыццяўленні адміністрацыйнай працэдуры - бестэрмінова |
Фінансавы аддзел Веткаўскага райвыканкама г.Ветка, пл.Чырвоная, 8 Вядучы бухгалтар групы бухгалтарскага ўліку і справаздачнасці фінансавага аддзела Баранава Кацярына Леанідаўна каб. 3-2 (будынак райвыканкама) т. 4-43-35 У адсутнасць: Начальнік фінансавага аддзела Рамізонава Наталля Уладзіміраўна каб. 3-4 (будынак райвыканкама) т. 4-43-31
|
||||||||||||||||||||
Пералік дакументаў і (або) звестак да адміністрацыйнай працэдуры 2.44., якія самастойна запытваюцца мясцовымі выканаўчымі і распарадчымі органамі ў дзяржаўных органаў, іншых арганізацый, да кампетэнцыі якіх адносіцца іх прадастаўленне |
|||||||||||||||||||||||
няма |
|||||||||||||||||||||||
Атрыманыя ДАХОДЫ і выплачаныя падаткі, зборы (пошлiны). АТРЫМАННЕ ІНФАРМАЦЫІ з Адзінага дзяржаўнага рэгістра юрыдычных асоб І ІНДЫВІДУАЛЬНЫХ ПРАДПРЫМАЛЬНІКАЎ. Прастаўленне апастылю НА дакумент або легалізацыі дакументаў, АТРЫМАННЕ ІНФАРМАЦЫІ З архіўных дакументаў |
|||||||||||||||||||||||
24. |
18.7. |
Выдача даведкі аб наяўнасці (адсутнасці) выканаўчых лістоў і (або) іншых патрабаванняў аб спагнанні з заяўніка запазычанасці па падатках, іншых нявыкананых абавязках перад Рэспублікай Беларусь, яе адміністрацыйна-тэрытарыяльнымі адзінкамі, юрыдычнымі і фізічнымі асобамі для вырашэння пытання аб выхадзе з грамадзянства Рэспублікі Беларусь Дакументы і (або) звесткі, якія прадстаўляюцца грамадзянінам для ажыццяўлення адміністрацыйнай працэдуры - 1.заява 2.пашпарт ці іншы дакумент , які сведчыць асобу,альбо іх копіі Памер платы, якая спаганяецца пры ажыццяўленні адміністрацыйнай працэдуры - бясплатна Максімальны тэрмін ажыццяўлення адміністрацыйнай працэдуры - 5 рабочых дзён з дня падачы заявы, а пры неабходнасці правядзення спецыяльнай (у тым ліку падатковай) праверкі, запыту дакументаў і (або) звестак ад іншых дзяржаўных органаў, іншых арганізацый - 1 месяц Тэрмін дзеяння даведкі, іншага дакумента (рашэння), якія выдаюцца (прымаюцца) пры ажыццяўленні адміністрацыйнай працэдуры - 6 месяцаў |
Фінансавы аддзел Веткаўскага райвыканкама г.Ветка, пл.Чырвоная, 8 Вядучы бухгалтар групы бухгалтарскага ўліку і справаздачнасці фінансавага аддзела Баранава Кацярына Леанідаўна каб. 3-2 (будынак райвыканкама) т. 4-43-35 У адсутнасць: Начальнік фінансавага аддзела Рамізонава Наталля Уладзіміраўна каб. 3-4 (будынак райвыканкама) т. 4-43-31 |
||||||||||||||||||||
Пералік дакументаў і (або) звестак да адміністрацыйнай працэдуры 18.7., якія самастойна запытваюцца мясцовымі выканаўчымі і распарадчымі органамі ў дзяржаўных органаў, іншых арганізацый, да кампетэнцыі якіх адносіцца іх прадастаўленне |
|||||||||||||||||||||||
няма |
|||||||||||||||||||||||
25 |
18.13. |
Выдача даведкі аб даходах, вылічаных і ўтрыманых сумах падаходнага падатку з фізічных асоб Дакументы і (або) звесткі, якія прадстаўляюцца грамадзянінам для ажыццяўлення адміністрацыйнай працэдуры - 1.пашпарт ці іншыдакумент , які сведчыць асобу Памер платы, якая спаганяецца пры ажыццяўленні адміністрацыйнай працэдуры - бясплатна Максімальны тэрмін ажыццяўлення адміністрацыйнай працэдуры - 3 дні Тэрмін дзеяння даведкі, іншага дакумента (рашэння), якія выдаюцца (прымаюцца) пры ажыццяўленні адміністрацыйнай працэдуры - бестэрмінова |
Фінансавы аддзел Веткаўскага райвыканкама г.Ветка, пл.Чырвоная, 8 Вядучы бухгалтар групы бухгалтарскага ўліку і справаздачнасці фінансавага аддзела Баранава Кацярына Леанідаўна каб. 3-2 (будынак райвыканкама) т. 4-43-35 У адсутнасць: Начальнік фінансавага аддзела Рамізонава Наталля Уладзіміраўна каб. 3-4 (будынак райвыканкама) т. 4-43-31 |
||||||||||||||||||||
Пералік дакументаў і (або) звестак да адміністрацыйнай працэдуры 18.13., якія самастойна запытваюцца мясцовымі выканаўчымі і распарадчымі органамі ў дзяржаўных органаў, іншых арганізацый, да кампетэнцыі якіх адносіцца іх прадастаўленне |
|||||||||||||||||||||||
няма |
Пералік адміністрацыйных працэдур, якія ажыццяўляюццафінансавым аддзелам Веткаўскага раеннага выканаўчага камітэта ў дачыненні да суб'ектаў гаспадарання
Дадатак №2 да загаду ад 16.02.2024 г. №19
ПЕРАЛІК
адміністрацыйных працэдур, заявы (дакументы) для ажыццяўлення якіх прымаюцца ў фінансавым аддзеле Веткаўскага раённага выканаўчага камітэта
(Гомельская вобласць, г.Ветка, пл. Чырвоная, 8, 3-ці паверх адміністрацыйнага будынка райвыканкама)
№ пп |
Згодна Пераліку адміністрацыйных працэдур, што ажыццяўляюцца у дачыненні да суб’ектаў гаспадарання, зацверджаным Пастановай Савета Міністраў РБ ад 24.09.2021г. № 548 |
Найменне аддзела (упраўленне) райвыканкама, ўпаўнаважанага органа, які ажыццяўляе адміністрацыйную працэдуру, асобы адказнай за выкананне адміністрацыйнай працэдуры і асобы, якая яе замяняе ў выпадку адсутнасці
|
|
№ адмін. прац. |
Найменне адміністрацыйнай працэдуры |
||
Фінансы, дзейнасць па арганізацыі азартных гульняў і латарэй |
|||
1. |
14.11.2. |
Выдача даведкі аб разліках па атрыманых з мясцовага бюджэту бюджэтных пазыках, судам, выкананым гарантыям мясцовых выканаўчых і распарадчых органаў Дакументы і (або) звесткі, якія прадстаўляюцца суб’ектам гаспадарання для ажыццяўлення адміністрацыйнай працэдуры - 1.заява суб’екта гаспадарання Памер платы, якая спаганяецца пры ажыццяўленні адміністрацыйнай працэдуры - бясплатна Максімальны тэрмін ажыццяўлення адміністрацыйнай працэдуры - 3 дзен Тэрмін дзеяння даведкі, іншага дакумента (рашэння), якія выдаюцца (прымаюцца) пры ажыццяўленні адміністрацыйнай працэдуры - бестэрмінова |
Фінансавы аддзел Веткаўскага райвыканкама г.Ветка, пл.Чырвоная, 8 Вядучы бухгалтар групы бухгалтарскага ўліку і справаздачнасці фінансавага аддзела Баранава Кацярына Леанідаўна каб. 3-2 (будынак райвыканкама) т. 4-43-35 У адсутнасць: Начальнік фінансавага аддзела Рамізонава Наталля Уладзіміраўна каб. 3-4 (будынак райвыканкама) т. 4-43-31 |
Пералік дакументаў і (або) звестак да адміністрацыйнай працэдуры 14.11.2., якія самастойна запытваюцца мясцовымі выканаўчымі і распарадчымі органамі ў дзяржаўных органаў, іншых арганізацый, да кампетэнцыі якіх адносіцца іх прадастаўленне |
|||
няма |
ГРАФІК
асабістага прыёму грамадзян, у тым ліку індывідуальных прадпрымальнікаў, іх прадстаўнікоў, прадстаўнікоў юрыдычных асоб начальнікам ф iнансававага аддзела Веткаўскага раённага выканаўчага камiтэта і яго намеснікам
Пасада, прозвішча, імя, імя па бацьку |
Дні і гадзіны прыёму |
Нумар кабінета, нумар тэлефона |
Начальнік фiнансавага аддзела Рамізонава Наталля Уладзiмiраўна |
Першая серада месяца з 8-00 да 13-00 г.
|
№ 3-4 т.4 43 31
|
Намеснік начальніка фiнансавага аддзела Курнасенка Таццяна Пятроўна |
Першы чацверг месяца з 8-00 да 13-00 г. |
№ 3-1 т.4 43 32
|
Папярэдні запіс на асабісты прыем праводзіцца па тэл.4 43 31, каб.3-4.
Структурныя падраздзяленні фiнансавага аддзела і кантактныя тэлефоны:
Структурнае падраздзяленне |
Кантактныя тэлефоны
|
Кіраўніцтва |
4 43 31 4 43 32 |
Сектар даходаў бюджэту i фiнансаў вытворчай сферы |
4 43 36 |
Група бухгалтарскага ўлiку i справаздачнасцi
|
4 43 35 |
Структура фінансавага аддзела
Краўчанка Iрына Васільеўна
Начальнік аддзела арганізацыйна-кадравай работы райвыканкама
Дні прыёму, час прыёму
2-гі і 4-ы ЧАЦВЕР з 8.00 да 13.00
Дні прыёму, час прыёму
ПЯТНІЦА з 8.30 да 13.00
Дні прыёму, час прыёму
ПАНЯДЗЕЛАК з 8.00 да 13.00
Чэмезава Дыяна Міхайлаўна
Намеснік старшыні камісіі па справах непаўналетніх райвыканкама
Старшыня камісіі –
Намеснік старшыні камісіі – Чэмезава Дзіяна Міхайлаўна
Адрас: 247 131, Гомельская вобласць, г. Ветка, Плошча Чырвоная, 7, кабінет 2-3, другі паверх будынка райсавета
Тэлефон (факс) (02330) 4 43 28
Е-mail: kdn@vetka.gomel-region.by
Час працы: панядзелак – пятніца: з 8.30 да 17.30
Перапынак на абед: з 13.00 да 14.00
Выхадны: субота, нядзеля
Час прыему па асабістых пытання х: аўторак з 8.00 да 13.00
Камісія па справах непаўналетніх Веткаўскага районнага выканаўчага камітэта створана і дзейнічае згодна Становішчу аб утварэнні і дзейнасці камісій па справах непаўналетніх, зацверджанага Пастановай Савета Міністраў Рэспублікі Беларусь ад 10 снежня 2003 г. № 1599 (са зменамі і дапаўненнямі). У сваёй працы кіруецца Законамі Рэспублікі Беларусь “Аб асновах сістэмы прафілатыцы безназорнасці і правапарушэнняў непаўналетніх”, “Аб правах дзіцяці”, іншымі нарматыўнымі актамі.
Камісія па справах непаўналетніх у мэтах прафілактыцы безназорнасці непаўналетніх, абароны іх правоў, у рамках сваіх паўнамоцтваў арганізуе індывідуальную прафілактычную працу органаў, устаноў, іншых арганізацый, ажыццяўяючых прафілактыку безназорнасці і правапарушэнняў непаўналетніх.
ПАВАЖАНЫЯ ХЛОПЦЫ, ЮНАКІ І ДЗЯЎЧАТЫ, А ТАКСАМА ІХ БАЦЬКІ! ЦВЁРДА ЗАПОМНІЦЕ, І НЕ ЗАБУДЗЬЦЕСЯ:
За стварэнне любога правапарушэння, з пералічаных у Кодэксе Рэспубліцы Беларусь аб адміністратыўных правапарушэннях, інспекцыяй па справах непаўналетніх аддзела ўнутраных спраў з падлеткамі праводзіцца індывідуальная прафілактычная праца, інфармацыя аб здзяйсненні непаўналетнім правапарушэнняў накіроўваецца па месту вучобы падлетка і па месту працы бацькоў.
Дні прыёму, час прыёму
АЎТОРАК з 08.30 да 13.00
Сокур Канстанцін Алегавіч
Начальнік аддзела ўнутраных спраў райвыканкама
Дні прыёму, час прыёму
СЕРАДА з 8.00 да 14.00
Мятліцкая Святлана Анатольеўна
Начальнік аддзела па рабоце са зваротамі грамадзян і юрыдычных асоб райвыканкама
Дні прыёму, час прыёму
ЧАЦВЕР з 8.00 да 13.00
Шалабодова Дар'я Вадзімаўна
Загадчык сектарам культуры райвыканкама
Дні прыёму, час прыёму
СЕРАДА з 8.00 да 13.00